Nova Secció del Forum
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Nova Secció del Forum
Crec que estaria bé, fer una Secció dedicada exclusivament a les Sortides organitzades per el Club, i a les Competicions, així cadascú quan vagi a fer una cursa, pengi l'informació allà i és puguin reunir més, així hi hauria més vidilla, i més presència reconeguda a les curses.
A veure l'admin que en diu.
A veure l'admin que en diu.
Re: Nova Secció del Forum
Jo hi estic d'acord. De fet akest tema ja està parlat. Comença ha haver-hi molts i diversos temes. Secció bmx, rutes, sortides, competició... bufff n'hi ha per donar i per vendre. Quan l'administrador disposi de temps lliure estic segur que farà agun canvi.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Noves seccions al forum
Tal com he vist les vostes suggerencies s'ha creat un apartat per posar tots els temes relacionats en competicions i marxes, i un altre per proposar sortides. Els temes varis i relacionats amb el club es seguiran posant al apartat general com ara.
Esperem la vostra participació!
Re: Nova Secció del Forum
Admin escrigué:Tal com he vist les vostes suggerencies s'ha creat un apartat per posar tots els temes relacionats en competicions i marxes, i un altre per proposar sortides. Els temes varis i relacionats amb el club es seguiran posant al apartat general com ara.
Ha quedat collonut!