Bike Park Miramar
3 participantes
Bike Park Miramar
Em pregunto si es pot crear un plànol de tots els senderons que hi ha de baixada (com un bike park vaja) des de les antenes fins a miramar o aproximadament. Ajuntar yeti, mare de deu, pollo, grip... etc i crear un planol de senderons en una sola imatge. És possible? Que hi diueu gps men?
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Re: Bike Park Miramar
Bad_Presi escrigué:Em pregunto si es pot crear un plànol de tots els senderons que hi ha de baixada (com un bike park vaja) des de les antenes fins a miramar o aproximadament. Ajuntar yeti, mare de deu, pollo, grip... etc i crear un planol de senderons en una sola imatge. És possible? Que hi diueu gps men?
Home, clar que es possible,... el Dani ha penjat els tracks de molts dels senderons, i els que puguin faltar es poden anar a fer amb GPS i penjar en un plis-plas.
Fer un planol rollo estacio d'esqui o bike-park oficial seria questió de dedicar-hi unes horetes
Tambe estaria be si la cosa prospera, mirar de señalitzar-ho insitu mitjanament be, pero clar, per aixó ja calen peles per a les señals,.... i no se si sonarà a "xist" pero es podria parlar amb la regidoria de joventut o la d'esport i cultura, no creieu?
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Re: Bike Park Miramar
el que proposes ja fa temps que ho tinc en ment, però no em conec tots els senderons relativament nous que hi ha actualment i com que sé que encara me'n falten no fet la imatge que dius, per exemple els tracks del pollo estan separats amb 1a part, 2a part o sencer per a poder modificar-los i enllaçar-los amb d'altres.
A veure si quan coincidim me n'ensenyeu o podrieu explicar-nos aqui com arribar als que ens falten.Fixeu-vos amb els que ja estan penjats.
Ja fa un temps amb lo de la miramar integral (que al final es va aplaçar, oi?) s'en van enumerar uns quants
A veure si quan coincidim me n'ensenyeu o podrieu explicar-nos aqui com arribar als que ens falten.Fixeu-vos amb els que ja estan penjats.
Ja fa un temps amb lo de la miramar integral (que al final es va aplaçar, oi?) s'en van enumerar uns quants