Dubte sobre camí
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Dubte sobre camí
aquest dissabte al mati se'n nem a fer amb uns amics una ruta amb trampa xD
wenu qui diu trampa diu am puteria...pq els i vai posar el repte d'anar fins la muntanya de la Pena de Poblet des de valls (dp tornarem am tren )
passa q tinc un dubte...quin es el cami mes curt de Lilla a Montblanc? si algu mu pot detallar b m'ajudaria bastant pq sino els fotré fins a Prenafeta jaja i em mataran
gracies
per cert algu vol kedar per nar a fer ruta diumenge per la tarda?
wenu qui diu trampa diu am puteria...pq els i vai posar el repte d'anar fins la muntanya de la Pena de Poblet des de valls (dp tornarem am tren )
passa q tinc un dubte...quin es el cami mes curt de Lilla a Montblanc? si algu mu pot detallar b m'ajudaria bastant pq sino els fotré fins a Prenafeta jaja i em mataran
gracies
per cert algu vol kedar per nar a fer ruta diumenge per la tarda?
valllls montblanc
i si vas al coll de Prenafeta, que es va fer per la Pica, (de pista Figuerola a Prenafeta) i a l'hora de tornar, desde Montblanc, ho feu per la ruta del Cister seguint GR...?? fins quasi Prenafeta i després direcció Lilla. ei ja se que es molt mes llarg però lo recte es la ctra, i....
majo- Invitat
Re: Dubte sobre camí
fa un temps vaig posar això del dubte sobre el camí...pero aquest dissabte vull anar amb un amic amb bici i fer la següent ruta: valls - fontscaldes - figuerola - coll de la coloma - prenafeta - montblanc - i llavors tornar cap a valls...m'agradaria saber com puc tornar sense passar pel mateix lloc...és que no sé on s'agafa el camí cap a Lilla...si m'ho poguéssiu indicar bé...jeje
Re: Dubte sobre camí
Se que hi ha un camí que acaba donant a la pista asfaltada que va de prenafeta a Lilla. Passa a tocar dels pilars de l'Ave des de Montblanc, però com que quan ho vaig fer anava amb el jordi Ferré i el JM Guasch que em guiaven no et sabria guiar.
neigüi- Nombre de missatges : 322