BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

KDD

2 participantes

Ir abajo

KDD Empty KDD

Missatge  Albert Dl Feb 25, 2008 5:40 pm

Bé avui m'he connectat al fòrum i he vist que havieu diversificat més el fòrum Smile m'ha agradat la idea jejeje
el que proposaria (com a novato nose si es fa) xo, a valls hi ha molta aficio ala BTT (nomes cal veure els dissabtes i diumenges quan vaig a assejar la mà de penya que hi ha entrant per camins amb les seves bicis
perquè no fem KDD (quedades)? nosé anar a reexplorar o anar per l'Alt Camp...seguint camins i camins i camins i més camins. Nosé...n'estic fart de sortir sol els caps de setmana pel matí quan puc jeje Encara no me conec tots els camins de l'Alt Camp (no els tinc memoritzats) que també es poden allargar anant cap a altres comarques (els km ara mateix per mi no són una dificultat) jeje Ara per mi el problema és acostumar-me a les sabates dels pedals automàtics...que costa però vaig fent Razz
nosé...espero respostes...
eq potser ja feu quedades..pero potser son de descens...i el que buscu es rutes llargues de rally (així de pas ens coneixeríem més tots plegats nose seria bonic jeje Smile)
Bé espero respostes sobre la meva proposta Very Happy
Albert
Albert

Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 08/02/2008
Edad : 35
Ubicació : Valls

http://www.fotolog.com/dr_zayus

Tornar a dalt Ir abajo

KDD Empty Re: KDD

Missatge  neigüi Dt Feb 26, 2008 12:41 am

Què us semblaria una ruta a fer ELS SENDERONS NOUS que hi ha a la banda de Cabra, a partir del Coll de Coloma empalme amb l'era del catarí. M'han arribat notícies de que hi ha 2 senderons nous!!!
Algú els ha provat????
Per cert, foto de la ruta de dissabte, brutal per la zona de....Qui ho endevina?
KDD Img00412
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum