Nova incorporació
+2
rosa
javier
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Nova incorporació
Em dic Javier i tot i que fa ja cinc anys que hi visc a Valls, encara no coneixo gaire els camins i rutes de la zona i si us va bé m´agradaria acompanyar-vos en la sortida de la castanyada. Si us plau, confirmeu l´hora de sortida.
javier- Nombre de missatges : 7
Re: Nova incorporació
Hola Javier,
a les 9 a l'estació d'autobusos! Fins demà!
a les 9 a l'estació d'autobusos! Fins demà!
rosa- Nombre de missatges : 73
Ubicació : Valls
hola javi ya te dik yo ke disfrutaras jaajjaja i no et kremarem massa xk la meitat anirem de resaca jajajaja
bienvenido al club ens veiem dema dewwww!!!!!!!
bienvenido al club ens veiem dema dewwww!!!!!!!
Ole ole!! aixó s'anima!
Així m'agrada, a veure si fem una bona pinya dema
Així m'agrada, a veure si fem una bona pinya dema
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Hola Javier,
crec que si que hauràs disfrutat avui, llastima de les punxades
com que deies que potser et cambiaries la bici, et passo uns links on en recomanen, si busques en el aquell forum, podras trobar a patades fils de missatges com aquest.
presupuesto-800-1000-euros-que-bici-comprar
tabla-comparativa-mountain-bike-350-500
presupuesto-600-700
Jo et recomano les canyon: Web de canyon venta per internet o com ja t'he dit les del decathlon.
Ara fan canvi de models, per tant pots trobar bicis a les botigues molt rebaixades pq se les vulguin treure del damunt per a donar cabuda als models del 2010. Abans també has de tenir clar per a què anirà destinada la bicicleta (rutes llargues, rutes domingueres, rutes però per a disfrutar més les baixades... ara de tot això s'en diu: Cross country, marathon, all mountain, enduro, freeride, descens... i tants noms com fagin falta per a vendre més les cases comercials)
crec que si que hauràs disfrutat avui, llastima de les punxades
com que deies que potser et cambiaries la bici, et passo uns links on en recomanen, si busques en el aquell forum, podras trobar a patades fils de missatges com aquest.
presupuesto-800-1000-euros-que-bici-comprar
tabla-comparativa-mountain-bike-350-500
presupuesto-600-700
Jo et recomano les canyon: Web de canyon venta per internet o com ja t'he dit les del decathlon.
Ara fan canvi de models, per tant pots trobar bicis a les botigues molt rebaixades pq se les vulguin treure del damunt per a donar cabuda als models del 2010. Abans també has de tenir clar per a què anirà destinada la bicicleta (rutes llargues, rutes domingueres, rutes però per a disfrutar més les baixades... ara de tot això s'en diu: Cross country, marathon, all mountain, enduro, freeride, descens... i tants noms com fagin falta per a vendre més les cases comercials)
Hola Xavi, seguint amb els consells y com que esmorzant m'has comentat que les KONA t'agradaven, potser es interessant que et miris l'outlet de motodealer, el distribuidor Kona a espanya. jo vaig comprar el Cuadre Dawg Supreme del 2006 aquest estiu al 50% de descompte.
Aqui tens l'outlet corresponent a bicic Kona senceres
http://www.motordealer.com/OUTLET%20BICIS.html
Si n'hi ha alguna que et faci "tilin" nomes cal quevagis al TopCycling y li diguis al Miquel Angel que vols tal bici en tal talla del outlet de Motordealer. millor si portes la llista impresa.
Salut i per la proxima com a minim un neumatic nou
Aqui tens l'outlet corresponent a bicic Kona senceres
http://www.motordealer.com/OUTLET%20BICIS.html
Si n'hi ha alguna que et faci "tilin" nomes cal quevagis al TopCycling y li diguis al Miquel Angel que vols tal bici en tal talla del outlet de Motordealer. millor si portes la llista impresa.
Salut i per la proxima com a minim un neumatic nou
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Doncs jo voto per a que restauri la sunn, un bon parell de pneumàtics i a córrer. Ara, comprar bici nova també es bona opció, sense deixar morir la vella, es clar. El dia que m'animi trec a passejar la meva vella Mendiz...
rabogrossi- Nombre de missatges : 37