[EN VENTA] Maillot, Tija, Casc, Fre.
4 participantes
BTT VALLS :: BTT VALLS :: Compra - Venda
Pàgina 1 de 1
[EN VENTA] Maillot, Tija, Casc, Fre.
Hola, per a fer caixa per a cambiar de suspensió, doncs venc unes quantes coses que tinc i que no utilitzo.
-Maillot Mybike, Maniga Curta i Maniga Llarga, talla XL a través d'unes cremalleres. Em va costar 60€. El venc per 15€
-Tija Kalloy 27,2 i 400mm. Negre Anoditzat, i 2 tornillos per subjecció. Em va costar 30€. La venc per 10€
-Casc Integral Giro Remedy, talla L. Només 2 baixades de Descens! Té alguna picada, de transportarlo al malatero, però cap caiguda, encara fa olor a nou, perquè és com si ho estés!! Em va costar 150€. El venc per 95€
-També tinc un fre V-Brake Shimano LX, NOU A ESTRENAR! Per 10€.
Els preus són negociables i descomptes en Packs de varies coses. Tot i què els preus ja són força ajustats.
Per a més informació: santimtbike@gmail.com
-Maillot Mybike, Maniga Curta i Maniga Llarga, talla XL a través d'unes cremalleres. Em va costar 60€. El venc per 15€
-Tija Kalloy 27,2 i 400mm. Negre Anoditzat, i 2 tornillos per subjecció. Em va costar 30€. La venc per 10€
-Casc Integral Giro Remedy, talla L. Només 2 baixades de Descens! Té alguna picada, de transportarlo al malatero, però cap caiguda, encara fa olor a nou, perquè és com si ho estés!! Em va costar 150€. El venc per 95€
-També tinc un fre V-Brake Shimano LX, NOU A ESTRENAR! Per 10€.
Els preus són negociables i descomptes en Packs de varies coses. Tot i què els preus ja són força ajustats.
Per a més informació: santimtbike@gmail.com
Editat per darrera vegada per Santi_Mtbike1 el Ds Gen 02, 2010 11:13 pm, editat 7 cops en total
Re: [EN VENTA] Maillot, Tija, Casc, Fre.
Els pedals són per mi. La tija potser tmb caurà. Oks?
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Bad_Presi escrigué:Els pedals són per mi. La tija potser tmb caurà. Oks?
Oks quina de les dos tijes?
Si compres alguna tija, els pedals t'els regalo. Per cert si vols també et donc el disc de 203mm, potser el faràs servir per alguna roda vella o algo.
Santi busco maillots de maniga llarga, com ho tens dema per la tarda tirant a vespre per passar per casa teva i veure'ls i provarme'ls? Em quedaria tots els que m'anessin be
Acostumo a gastar una XL-XXL pero amb els 19kgs que m'he tret segur que la XL i potser la L m'entra, pero en vull estar segur
ja diras
El meu telefon es el 654069057 per si no el tenies
Acostumo a gastar una XL-XXL pero amb els 19kgs que m'he tret segur que la XL i potser la L m'entra, pero en vull estar segur
ja diras
El meu telefon es el 654069057 per si no el tenies
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Santi_Mtbike1 escrigué:Bad_Presi escrigué:Els pedals són per mi. La tija potser tmb caurà. Oks?
Si compres alguna tija, els pedals t'els regalo. Per cert si vols també et donc el disc de 203mm, potser el faràs servir per alguna roda vella o algo.
La tija depen del que pesi (seria la de carboni), si pesa mes del que pesa la meva res. Per cert tens bàscula d'akestes petites? jjeje
BlackJou- Admin
Bad_Presi escrigué:Santi_Mtbike1 escrigué:Bad_Presi escrigué:Els pedals són per mi. La tija potser tmb caurà. Oks?
La tija depen del que pesi (seria la de carboni), si pesa mes del que pesa la meva res. Per cert tens bàscula d'akestes petites? jjeje
La tija pesa uns 220grams per el que he pogut posar, és un pes aproximat.... fet amb una bàscula de cuina no digital.
Ja diràs.
ei santi el maillot de maniga llarga si el xavi no sel keda mel kedo yo ok?
ya me diras algo
ya me diras algo
RAKSO_5XC escrigué:ei santi el maillot de maniga llarga si el xavi no sel keda mel kedo yo ok?
ya me diras algo
Quin dels dos maillots?
Al Xavi no li aniràn perquè no és que siguin molt grans, a tu t'anirien bé... i el gris potser una miqueta grandet.
RAKSO_5XC escrigué:el de bikezona
Oki doncs t'el reservo per a tu!
Bad_Presi escrigué:Santi_Mtbike1 escrigué:Bad_Presi escrigué:Els pedals són per mi. La tija potser tmb caurà. Oks?
Al final tels quedes o no?
Nanu axo del banc de peses és nou no? potser hi estic interessat, m'agradaria veure'l. Avere si està molt trinxat o q? I m'agradaria parlar del preu pq jo tnc un munt de peses a casa, així q nse. Parlem-ne.
BlackJou- Admin
Oliver, el banc de peses no és nou, pero té poc us, té les tipiques marques allí on hi van les peses res greu, va tot bé, no té res trencat ni res, a més és plegable i ocupa poc espai. La veritat que m'interessa vendrela amb les peses, però com a casa no hi fa res... doncs si vols te la deixo per 100€. I per suposat que la podries veure.
Ja em dius.
Ja em dius.
Passa'm el teu mobil per missatge privat, que parlarem del banc i per quedar per veure'l.
BlackJou- Admin
BTT VALLS :: BTT VALLS :: Compra - Venda
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum