Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10)
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10)
Des de la presidència del club vam fer una previsió de roba superior a la gent que n'havia demanat, i només ens queden les següents peces de roba:
Culots:
2XXL
Mallots:
3M
Camisetes DH:
3XL
2L
Si voleu alguna d'aquestes peces de roba m'ho podeu dir a través del foro, mitjançant e-mail (jorditorresg@hotmail.com) o per telèfon mbl (616049594)
Aprofito per informar també, que el preu de la roba és de 35€ pels socis (qualsevol de les 3 peces) i que pels que no són socis els preus són: Mallot,46€ Culot,47€ i Camiseta DH, 51€, i que fer-se soci només costa 25€ l'any.
PD: L'Albert Sancho encara han de passar a recollir la roba, així que ja u sabeu!!
Culots:
2XXL
Mallots:
3M
Camisetes DH:
3XL
2L
Si voleu alguna d'aquestes peces de roba m'ho podeu dir a través del foro, mitjançant e-mail (jorditorresg@hotmail.com) o per telèfon mbl (616049594)
Aprofito per informar també, que el preu de la roba és de 35€ pels socis (qualsevol de les 3 peces) i que pels que no són socis els preus són: Mallot,46€ Culot,47€ i Camiseta DH, 51€, i que fer-se soci només costa 25€ l'any.
PD: L'Albert Sancho encara han de passar a recollir la roba, així que ja u sabeu!!
Editat per darrera vegada per VicE el Dj Gen 21, 2010 2:54 am, editat 9 cops en total
Re: Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10)
Reserva'm un coulotte XL (o L) segons ho vegi. Dema parlem
Si el maillot de descens XL es prou ample igual tambe m'el quedo.
Fins dema!
Si el maillot de descens XL es prou ample igual tambe m'el quedo.
Fins dema!
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Re: Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10)
otia! jo no sabia que en tenieu d sobra!
a veure que al migdia miraré la cartera si en tinc prou pels sopars d'empresa, regals de nadal, de reis, amic invisible, vida quotidiana, roba, menjar, HIPOTECA, gas, llum, telefon fie, telefon mobil, escombraries, escala, internet, uffff..... a veure al fons de la cartera..................... feu credits sense interessos? algo trobaré per les butxaques de les jaquetes de l'any passat
a veure que al migdia miraré la cartera si en tinc prou pels sopars d'empresa, regals de nadal, de reis, amic invisible, vida quotidiana, roba, menjar, HIPOTECA, gas, llum, telefon fie, telefon mobil, escombraries, escala, internet, uffff..... a veure al fons de la cartera..................... feu credits sense interessos? algo trobaré per les butxaques de les jaquetes de l'any passat