BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10)

3 participantes

Ir abajo

Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10) Empty Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10)

Missatge  Jordi6 Ds Nov 14, 2009 9:13 pm

Des de la presidència del club vam fer una previsió de roba superior a la gent que n'havia demanat, i només ens queden les següents peces de roba:

Culots:
2XXL


Mallots:
3M

Camisetes DH:
3XL
2L

Si voleu alguna d'aquestes peces de roba m'ho podeu dir a través del foro, mitjançant e-mail (jorditorresg@hotmail.com) o per telèfon mbl (616049594)

Aprofito per informar també, que el preu de la roba és de 35€ pels socis (qualsevol de les 3 peces) i que pels que no són socis els preus són: Mallot,46€ Culot,47€ i Camiseta DH, 51€, i que fer-se soci només costa 25€ l'any.

PD: L'Albert Sancho encara han de passar a recollir la roba, així que ja u sabeu!!


Editat per darrera vegada per VicE el Dj Gen 21, 2010 2:54 am, editat 9 cops en total
Jordi6
Jordi6

Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 17/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Valls

http://www.bttvallsialtcamp.brevehost.com

Tornar a dalt Ir abajo

Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10) Empty Re: Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10)

Missatge  GasAttack Dg Nov 15, 2009 12:38 am

Reserva'm un coulotte XL (o L) segons ho vegi. Dema parlem
Si el maillot de descens XL es prou ample igual tambe m'el quedo.

Fins dema!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10) Empty Re: Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10)

Missatge  Dani Dj Nov 26, 2009 8:31 am

otia! jo no sabia que en tenieu d sobra!
a veure que al migdia miraré la cartera si en tinc prou pels sopars d'empresa, regals de nadal, de reis, amic invisible, vida quotidiana, roba, menjar, HIPOTECA, gas, llum, telefon fie, telefon mobil, escombraries, escala, internet, uffff..... a veure al fons de la cartera..................... Suspect feu credits sense interessos? cyclops algo trobaré per les butxaques de les jaquetes de l'any passat sunny
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10) Empty Re: Ultimes peces de roba del club (ACTUALITZAT 20/01/10)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum