La Pica - Pedalada 24 Gen
+7
neigüi
Santi_Mtbike
Dani
RAKSO_5XC
narco
GasAttack
dog
11 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
La Pica - Pedalada 24 Gen
ei gent suposu que algu si a apuntat no ajajaj si no tare sol com un musol ahahhaha penseu k si us apunteu avans del 31 de desembre numes son 14 eurikis uooooooooooooo
dog- Nombre de missatges : 243
Re: La Pica - Pedalada 24 Gen
no pateixis quim,... que farem una bona pinya!!!
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Jo també hi seré quimet!
narco- Nombre de missatges : 19
yo tambe ya stik inscrit al llarga desde fa un temps!!!!!!!
tenimke planejar kom anar-hi!!!
RAKSO_5XC escrigué:yo tambe ya stik inscrit al llarga desde fa un temps!!!!!!!
si fa bon temps, amb la bike!
Si no, pos amb cotxe,....
GasAttack- webmaster
Vaja, jo no hi aniré al final que ja han tancat les inscripcions. Wenu, ja aniré a animar potser.
Dani, sempre pots provar d'anar el mateix dia que segur que algun dorsal donaran...
GasAttack- webmaster
GasAttack escrigué:Dani, sempre pots provar d'anar el mateix dia que segur que algun dorsal donaran...
Exacte home... sempre s'en guarden per inscripcions d'última hora, no en ve d'un més home!!
Ja sé el recorregut d'enguany també i els de la llarga s'ho passareu de conyaaaaaaaaaaaa!!!
Santi_Mtbike1 escrigué:GasAttack escrigué:Dani, sempre pots provar d'anar el mateix dia que segur que algun dorsal donaran...
Exacte home... sempre s'en guarden per inscripcions d'última hora, no en ve d'un més home!!
Ja sé el recorregut d'enguany també i els de la llarga s'ho passareu de conyaaaaaaaaaaaa!!!
ja estas cantant, palomu!
GasAttack- webmaster
GasAttack escrigué:Santi_Mtbike1 escrigué:GasAttack escrigué:Dani, sempre pots provar d'anar el mateix dia que segur que algun dorsal donaran...
ja estas cantant, palomu!
El de la curta va de Picamoixons cap a Valls per camí, desprès tots GR cap a Miramra, així no hi ha taps al haver-hi tant de tros de pista ample, desprès els de la curta van cap a direcció el Coll Vell però trenquen cap a Esportell del Bou, i tota la magnifica baixada jejeje... i els de la llarga s'enreden amb senderonets! jaja.
CIao!
esteu segurs?GasAttack escrigué:Dani, sempre pots provar d'anar el mateix dia que segur que algun dorsal donaran...
l'any passat vaig ser també un dels últims en apuntar-me gracies a mediacions "d'altes esferes" i la bossa-recordatori no va poder ser completa del tot pq no n'hi havien prou.
Han tancat les inscripcions a 700 participants, que son moltíssims, segur que n'hi hauran mes, però pel tema de ser tanta gent no se si deixaran apuntar-ne mes. NO HO SE i no m'agradaria anar alli i no poder-m'hi apuntar.
Algú s'hi va apuntar al mateix dia l'any passat?
Dani escrigué:esteu segurs?GasAttack escrigué:Dani, sempre pots provar d'anar el mateix dia que segur que algun dorsal donaran...
l'any passat vaig ser també un dels últims en apuntar-me gracies a mediacions "d'altes esferes" i la bossa-recordatori no va poder ser completa del tot pq no n'hi havien prou.
Han tancat les inscripcions a 700 participants, que son moltíssims, segur que n'hi hauran mes, però pel tema de ser tanta gent no se si deixaran apuntar-ne mes. NO HO SE i no m'agradaria anar alli i no poder-m'hi apuntar.
Algú s'hi va apuntar al mateix dia l'any passat?
no crec que et diguin res per participar sense dorsal,...
GasAttack- webmaster
Als que hi aneu, amb la roba del club ni que sigui amb mànig curta! Pit i amunt!
neigüi- Nombre de missatges : 322
GasAttack escrigué:
no crec que et diguin res per participar sense dorsal,...
Home, potser no et dirà ningú res per simple educació, però per anar a "laPica" sense dorsal cal ser ben "pobre d'esperit"..ho dic de tot cor, doncs donem totes les facilitats per tal que tothom hi pugui ser. Sap greu que algú dels voltants que hi vulgui participar no ho faci "legalment"..., doncs sempre hem procurat ser propers i tenir linea directa amb tots i cada un dels participants...així que no valen excuses... lapica@btttarragona.com
Pep- Nombre de missatges : 6
No vull entrar en polèmica i no penso respondre cap atac que pugui sorgir del que diré ara (i sé que en sorgiran) però es que sento que ho he de dir; el que sap greu és que una cursa com la vostra que ha agafat un prestigi més que reconegut i ho cel·lebro perquè any rera any aneu creixent, l'organització no s'hagi dignat a demanar ni una mica d'ajuda al nostre club, resulta que és una cursa a 5 kms de Valls i també resulta que després molts de nosaltres anem a donar suport desinteressadament als controls (senyal que podem respondre) i venim a participar a la mateixa cursa.
Per molt que voldriem al final m'he de ressignar a dir el que un company meu diu: doncs menys feina per nosaltres, que hi farem.
Per molt que voldriem al final m'he de ressignar a dir el que un company meu diu: doncs menys feina per nosaltres, que hi farem.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Bad_Presi escrigué:No vull entrar en polèmica i no penso respondre cap atac que pugui sorgir del que diré ara (i sé que en sorgiran) però es que sento que ho he de dir; el que sap greu és que una cursa com la vostra que ha agafat un prestigi més que reconegut i ho cel·lebro perquè any rera any aneu creixent, l'organització no s'hagi dignat a demanar ni una mica d'ajuda al nostre club, resulta que és una cursa a 5 kms de Valls i també resulta que després molts de nosaltres anem a donar suport desinteressadament als controls (senyal que podem respondre) i venim a participar a la mateixa cursa.
Atac?..tot el contrari, moltes gràcies pel teu oferiment que agafem amb aigua d'abril...serà un plaer comptar amb tot l'ajut que vosaltres podeu i volgueu oferir. De cap manera volem prescindir del vostre ajut i, tal com dius, hem rebut d'algun dels membres del club. Perdoneu si us heu sentit ignorats.. i m'en faig responsable doncs és un tema que el porto personalment..si ens doneu la possibilitat de rectificar, sapigueu que el divendres dia 22 a la tarda, el dissabte 23 tot el dia i el diumenge (els que no volgueu participar) podeu ajudar-nos amb el que acordem plegats...sols cal que envieu un e-mail a lapica@btttarragona.com ...o be us presenteu directament al local social de Picamoixons (on donem els dorsals el dia de la pedalada hivernal) i en parlem. I mil vegades disculpes i milvegades gràcies...(us prometo que procuraré que això no pasi més).
Ah!, comenta-li al company que serà un autèntic plaer donar-vos feina (que en tenim força) i comptar amb el vostre suport...o sigui que ara no "s'escaqueji"..jeje
lo de participar a la pedalada sense dorsal era una mica heavy, suposo que el gas-atack ho va dir pq no em quedés "penjat" , la veritat, només per lo vergonyós que soc ja no ho hagues fet
després... pel respecte que et tinc, doncs l'any passat en pep ja em va ajudar a la inscripció, ja no ho faria i pel tema de la vergonya ja no he tornat a intentar que m'inscriguessin.
Pel tema de l'ajuda... ai que m'escaquejo jo doncs en el post de la baixada de prades ja he comentat que si algú volia quedar... però qui sap potser en un rampell d'ultima hora si no trobo ningú i com que encara no estic recuperat del tot de la grip doncs potser al final m'hi acosto, qui sap...
Bé, jo també vull donar les gràcies a en pep per a llegir el nostre foro, sols això també mostra una consideració cap a nosaltres crec jo. I com que aquí tothom ha volgut i pogut dir la seva amb bones paraules... visca la festa!
Ah! pep! que s'hagin tancat les inscripcions on-line vol dir que el dia de la pedalada no s'en faràn? a part de gent com jo que sempre va a última hora suposo que també hi ha gent que no deu saber que s'han tancat les inscripcions.
Salut! (és el que ara mateix vull jo)
després... pel respecte que et tinc, doncs l'any passat en pep ja em va ajudar a la inscripció, ja no ho faria i pel tema de la vergonya ja no he tornat a intentar que m'inscriguessin.
Pel tema de l'ajuda... ai que m'escaquejo jo doncs en el post de la baixada de prades ja he comentat que si algú volia quedar... però qui sap potser en un rampell d'ultima hora si no trobo ningú i com que encara no estic recuperat del tot de la grip doncs potser al final m'hi acosto, qui sap...
Bé, jo també vull donar les gràcies a en pep per a llegir el nostre foro, sols això també mostra una consideració cap a nosaltres crec jo. I com que aquí tothom ha volgut i pogut dir la seva amb bones paraules... visca la festa!
Ah! pep! que s'hagin tancat les inscripcions on-line vol dir que el dia de la pedalada no s'en faràn? a part de gent com jo que sempre va a última hora suposo que també hi ha gent que no deu saber que s'han tancat les inscripcions.
Salut! (és el que ara mateix vull jo)
Editat per darrera vegada per Dani el Dc Gen 20, 2010 9:09 am, editat 1 cop en total (Razón : pregunta a en pep)
Dani, moltes gràcies pel comentaris que fas...vergonya no n'has de tenir ni una (cada u es sap el seu i no cal donar explicacions, faltaria mes)
No podem dir públicament que s'en faran (ja que estan tancades) ...però els altres anys també hem tancat anticipadament i, d'una manera o altra, els que han vingut sense estar inscrits ho hem arreglat amb la millor intenció...però que no surti d'aquí el comentari... doncs tampoc tenim gaire marge.Dani escrigué:Ah! pep! que s'hagin tancat les inscripcions on-line vol dir que el dia de la pedalada no s'en faràn?
sento que s'hagin mal-interpretat les meves paraules pero evidentment jo em referia a correr sense dorsal com a ultimissima alternativa. En cas d'anar a Pica en busca d'un dorsal d'ultima hora i no se'n donguin, doncs ja que es allí no crec que passi res per FER la ruta amb el grup encara que no digui dorsal, això si.... res de participar dels avituallament, donar prioritat ala dorsals en qualsevol moment del recorregut,etc... esta clarissim...
Entra dins de l'etica de cadascu interpretar aquest acte com a "pobre d'esperit" o no,... simplement crec que si no queda cap mes alternativa es una bona ultima opció. Això si, cal esgotar tots els medis rpevis per aconseguir un dorsal
Entra dins de l'etica de cadascu interpretar aquest acte com a "pobre d'esperit" o no,... simplement crec que si no queda cap mes alternativa es una bona ultima opció. Això si, cal esgotar tots els medis rpevis per aconseguir un dorsal
GasAttack- webmaster
Aveure companys, tema Biker de Ferro '10:
Socis que han participat a la marxa (que jo he vist),
- Chemi, Quim, Rosa, Joan, Guillem Boronat, Josep Ma Guasch, Albareda, Jordi Mateus, Jordi Torres, Enric Compte...
Qui falta? Digueu-me qui no he vist? o passeu-me un link de la classificació, més fàcil.
- Chemi, Quim, Rosa, Joan, Guillem Boronat, Josep Ma Guasch, Albareda, Jordi Mateus, Jordi Torres, Enric Compte...
Qui falta? Digueu-me qui no he vist? o passeu-me un link de la classificació, més fàcil.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Bad_Presi escrigué:Aveure companys, tema Biker de Ferro '10:
ei! que jo tambe hi era!! he arribat a misses dites per culpa d'un atac massiu i indiscriminat de rampes pero he arribat
GasAttack- webmaster
Bad_Presi escrigué:Aveure companys, tema Biker de Ferro '10:
OSKAR FERNANDEZ
SENSE KOMENTARIS SIUSPLAU (ABANS QUE ALGU OBRI LA BOKA)
Bé, jo vaig estar fent fotos al senderó del tallafocs de Miramar, he posat coneguts meus, si hi ha algú que no hi surt ho sento pq no l'he reconegut entre tanta gent, doncs vaig fer fotos a tots els participants, si falta algú, que em digui nom, dorsal i la posició que anava a veure si el trobo.
Les fotos aqui:
El meu album de LaPica Vallencs
Per ordre de pas:
JosepMª Baldrich (No Soci)
Jordi Torres
Sergi Albareda
Chemi Salvador
Oscar Fernandez
Enric Compte
Jordi Mateus
Quim Calvo
Javier Amorín