2on dh Godall.
4 participantes
Pàgina 1 de 1
2on dh Godall.
Dia 6 i 7 Dh Godall la primera de l'any , no es puntuable per la copa catalana pero el circuit es veu que es molt guapo i està molt ben organitzat, es deixo l'enllaç:
http://sites.google.com/site/dhgodall/inici
Per a més informació, al foromtb hi ha un post del dh, fotos, videos,...
http://sites.google.com/site/dhgodall/inici
Per a més informació, al foromtb hi ha un post del dh, fotos, videos,...
narco- Nombre de missatges : 19
Re: 2on dh Godall.
Joder... 28€ q em costaria... m'ho pensaré, fan la pedalada d'haití als pallaresos el mateix dia. Et dic algo.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Ok! Ja hem diràs....
A veure si s'anima algú més....
Saps algo de les llicències? saps si ja es poden anar a buscar? Has d'anar? Quan estiguin si vols ja hi aniré jo a buscar-les, com vulguis, ja em diras!
Ens veiem!!
A veure si s'anima algú més....
Saps algo de les llicències? saps si ja es poden anar a buscar? Has d'anar? Quan estiguin si vols ja hi aniré jo a buscar-les, com vulguis, ja em diras!
Ens veiem!!
A finals de setmana hi volia anar, hi anem junts? Però hauria de ser pel matí. Ja ens truquem el dijous.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
dh godall
ei chemi km te va anar x godall uoooooooooooooooooooooooooooooo
dog- Nombre de missatges : 243
dog escrigué:ei chemi km te va anar x godall uoooooooooooooooooooooooooooooo
el narco és el xemi?
Força ve Quimet!! Va ser un cap de setmana mooolt gran, tenia mono de dh i moltes ganes de correr, despres d més d'un any per culpa de la lesió.
Un circuit molt divertit i amb zones molt rapides, com ha mi m'agrada , vaig quedar 9é de 40 corredors en la categoria master-30 i 43 scratx de 205 participans. Puc estar content, pensant que em vaig quedar a 5 segons de les primeres posicions, i que el nivell no era com a una copa catalana però quasi ve, ja que la majoria de gent era de la copa catalana mes molta gent de Saragossa, València,Osca, Castelló.
Content pero amb un mal gust de boca ja que al tram final em vaig enganxar amb una roca i vaig perdre molt temps, en un lloc que en tot el cap de setmana no vaig tindre problema, pero.... que hi farem..., mai estem contents......
Ens veiem diumenge xavalin i a veure si t'animes a Maçanet!!
Ahh!! Com vola la ktm, jeje!!
Un circuit molt divertit i amb zones molt rapides, com ha mi m'agrada , vaig quedar 9é de 40 corredors en la categoria master-30 i 43 scratx de 205 participans. Puc estar content, pensant que em vaig quedar a 5 segons de les primeres posicions, i que el nivell no era com a una copa catalana però quasi ve, ja que la majoria de gent era de la copa catalana mes molta gent de Saragossa, València,Osca, Castelló.
Content pero amb un mal gust de boca ja que al tram final em vaig enganxar amb una roca i vaig perdre molt temps, en un lloc que en tot el cap de setmana no vaig tindre problema, pero.... que hi farem..., mai estem contents......
Ens veiem diumenge xavalin i a veure si t'animes a Maçanet!!
Ahh!! Com vola la ktm, jeje!!
jo mateix, jeje
Salut!!
Salut!!
dh godall
ajaj tiu ia me molaria vindre x enguany el tema calers sera la ostia vua fins k la xika no trobi una feina u tink francamen malamen xke a final de mes arribu just ahahhah pero k i farem tiu io si alguna puk vindre vindre ahahah i tiu tas fet un crak ajaj no km io que sok un patata baixan ajaj x buenu io am baixar i pasarmu be i canbiar daires iami conformu uooooooooooooooooooooooo saluts del loku nus veiem diumnge andeleeeeeeee andeleeeeeeeeeeeee
dog- Nombre de missatges : 243
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum