BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

5 participantes

Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

Missatge  Santi_Mtbike Dc Feb 10, 2010 11:17 pm

Hola us deixo aquí informació més que res perquè s'estan acabant les inscripcions... per la cursa de Maçanet de Cabrenys, la web http://www.masdh.com i aquí info des de foromtb:

-La cursa puntua per Copa Girona, Open Catalunya, Open Pirineus Eurodistricte, i Gran Premi Guak.

Esto marcha, 100 inscritos españoles y 43 corredores extrajeros, recordamos que se cirra la inscripción a 250 participantes
El mejor crono está en posesión de Sam Dale (Nike 6.0) 2 min 33seg
Para los que esten indecisos encontraréis el reglamento en www.masdh.com

Para inscribiros debeis enviar un e-mail a: jep@masdh.com con los siguientes datos:
Nombre y apellidos
nº de licencia
categoria
Club o publicidad

Podeis pagar la pre-inscripción, 20€ al retirar el dorsal o por tranferencia bancaria, en qualquier de los dos casos se debe de enviar el e-mail.
Está todo señalizado.

Habrá risas y emoción a raudales...
https://www.youtube.com/watch?v=QkpiGEH6AcI
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty Re: MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

Missatge  narco Dv Feb 12, 2010 3:01 pm

Jo ja estic inscrit xo merci Santi!!
Amb qui vas tu?
narco
narco

Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 13/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty Re: MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

Missatge  Santi_Mtbike Dv Feb 12, 2010 4:38 pm

narco escrigué:Jo ja estic inscrit xo merci Santi!!
Amb qui vas tu?

Doncs al final plegaré de treballar a les 12 i pujar ràpid cap allí dalt, vaja que pujaré sol! A les 3 de la tarda arribaré allí, per lo que... en principi a l'habitació de l'Hotel em sobra un lloc...

Xemi si puges sol tu també, i et vols quedar a dormir, ja saps no hauràs de pagar allotjament i això que t'estalvies i dorms bé, que al febrer fotra un fred allí dalt!

Salutacions.
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty dh maçanet

Missatge  dog Dc Mar 03, 2010 4:45 pm

ei santi fika alguna fotu k em va dir el chemi que el circuit tela no uooooooooooooo

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty Re: MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

Missatge  BlackJou Dc Mar 03, 2010 6:03 pm

Si i una petitissima cronica. Almenys posicions.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty Re: MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

Missatge  Santi_Mtbike Dc Mar 03, 2010 11:36 pm

Doncs.... el circuit era una puta passada... tothom ho deia, dels millors circuits que mai he fet en una cursa, un circuit de copa del món! Amb zones tècniques, zones molt ràpides, salts artificials, salts naturals, lloses, de tot...

A tonimonterde.com hi ha classificacions.

Us deixo un parell de fotos:

El Sancho va fer primer en Rigides!
MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Masdh5race467

El Xemi, sobre un salt.
MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Masdh5115
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty Re: MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

Missatge  GasAttack Dj Mar 04, 2010 1:06 am

He posat un article a la portada de la wbe amb la "nano-cronica" del Santi i les dues fotos Very Happy
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty Re: MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

Missatge  Santi_Mtbike Dj Mar 04, 2010 1:25 am

GasAttack escrigué:He posat un article a la portada de la wbe amb la "nano-cronica" del Santi i les dues fotos Very Happy
Home, és que jo com vaig anar a fer fotos, no a còrrer... tampoc puc dir molt de sensacions XD.
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Fecha de inscripción : 05/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty Re: MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

Missatge  GasAttack Dj Mar 04, 2010 12:01 pm

Santi_Mtbike escrigué:
GasAttack escrigué:He posat un article a la portada de la wbe amb la "nano-cronica" del Santi i les dues fotos Very Happy
Home, és que jo com vaig anar a fer fotos, no a còrrer... tampoc puc dir molt de sensacions XD.

pero no nomes de sensacions viu el cronista Very Happy
Que profund que m'ha quedat aiixò, no? jejejeje....
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty Albert Sancho del Btt valls queda primer a Maçanet de Cabren

Missatge  BlackJou Dj Mar 04, 2010 3:05 pm

La crònica ja estava feta...

El passat diumenge dia 28 de febrer es va realitzar la primera prova puntuable per la Copa Catalana de descens a Maçanet de Cabrenys. Una prova del tot internacional pel ventall de nacionalitats que s'hi van aplegar. Un total de 250 corredors de totes les categories es van donar cita en un prova amb un circuit llarg i tècnic on l'organització de l'event va estar a l'alçada amb una gestió de la cursa i del recorregut al més alt nivell.

Dos bikers del C.C.Btt Valls es van apropar fins a la cursa per demostrar les seves habilitats amb major o pitjor sort i els resultats foren els següents. Albert Sancho va quedar primer en categoria rígida gràcies a una baixada conservadora que el va apropar fins al primer escaló del podi. Pel que fa a categoria master 30 en Chemi Salvador va realitzar una baixada no molt bona degut a la dificultat del traçat que el va relegar a la posició numero 20.

Enhorabona als corredors i que així segueixi durant tota la temporada. Agraïm la col·laboració dels espónsors oficials del club; Alt Camp Aluminis, EMMS, Millora Continua i Rural Caixa. Properes competicions de descens, el 14 de març a St. Andreu de la Barca.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty Re: MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

Missatge  GasAttack Dj Mar 04, 2010 3:07 pm

ok, l'actualitzo doncs
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty Re: MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

Missatge  narco Dv Mar 05, 2010 8:32 pm

Doncs aixì és..., la veritat és que no em va anar gens bé.
Va ser un circuit molt exigen, tan físicament com tècnicament amb zones molt perilloses i amb molts entrebancs durant tot el recorregut que t'exigia estar super concentrat tota la baixada i sense zones de recuperació, buff deu n'hi do!!!!
Perque es feu una idea de la dificultat que tenia el circuit, uns dies avans de la cursa es van tancar les inscripcions a 250 participans i el dia de la cursa només vem ser 184 corrent,als entrenaments del dissabte molta gent va fer una baixada van guardar la bici i resignats van prefererir no participar-hi i molts d'altres que desgraciadament van patir caigudes i lesions, costelles trencades + aigua als pulmons, un company meu de Girona, moltes clavicules, luxacions, etc...
En Sancho i jo no ens vem lliurar dels dubtes de correr o no, sobretot despres de la primera baixada d'entrenaments, el circuit i el les lloses estaven mollades i vem trobar el circuit moooolt perillos, però al final vem decidir de seguir entrenant pero amb molta calma i sense arriscar en cap moment.
Jo puc dir que envés d'anar a correr el que vaig fer va ser passejar per allí, jejeje de veritat!! Era molt exigent de braços tenies que estar molt fort i molt entrenat arribava un moment que de l'esgotament de braços no podies controlar la bici i llavors si que erets "carne de canyón" per això la meva tàctica de cursa va ser baixar passejant per arrivar sencer.
Malgrat aquestes situacions adverses, també cal dir que va ser un cap de setmana molt guapo, Maçanet un poble i una zona de muntanya molt xula pels amants de la muntanya, el retrovament de companys despres de més d'un any (lesió), molta gent bona baixant, gavatxos, anglesos,portugesos,espanyols, i així fina arrivar fins a 8 nacionalitats diferents que venien a recollir uns puntets per poder prendre part en proves de copa del mon, els tenieu d'haver vist com anaven......, buuuaaa!! Resomint un cap de setmana molt positiu, llàstima de circuit, jejeje es broma el circuit era molt guapo, l'únic que era massa per a mi jeje, però que hi farem......
Com tots saveu, en Sancho va fer el primer amb rígides cal felicitar-lo al cuadrat, per la posició i per el mèrit que te haver baixat per allí, FLICITATS SANCHO!!!!
Esperem que a Sant Andreu tot vagi millor, bé, per a mi i pel quí s'anima a correr del club que espero que vingui algú mes, ja que pel sancho millor impossible, ji!!
Vinga salut per a tots!!
narco
narco

Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 13/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys. Empty Re: MASDH 5 - Maçanet de Cabrenys.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum