BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sortida Lleida

3 participantes

Ir abajo

Sortida Lleida Empty Sortida Lleida

Missatge  Sisco Dl Abr 12, 2010 1:34 pm

Hola que tal?
Soc un nou usuari i tinc com a veí de parking un company de bici, Ruben suposo que deu de ser el rabogrosi, hem va comentar el tema de la sortida i hem va fer goig, en principi m'apunto, crec que no tinc cap compromis per aquest dia, ja sabeu batejos, comunions, bodes.... si sigues així ja ho faria saber, espero que fiqueu mes informació, com el preu aproximat del transport i alguna coseta mes, però en general està força ben explicat.

Sisco
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Sortida Lleida Empty Re: Sortida Lleida

Missatge  rabogrossi Dl Abr 12, 2010 1:43 pm

Ei Sisco!!! el del Toyota, no?? benvingut!! encara estem perfilant el tema, però tot tira endavant, ja us ho anirem explicant. Sembla ser que amb una mica de sort podem trobar transport de bicis i logística gratis, ja ho confirmarem!!. Ens podries passar el teu telèfon per poder parlar directament amb tu??

rabogrossi

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 22/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida Lleida Empty Re: Sortida Lleida

Missatge  GasAttack Dl Abr 12, 2010 2:02 pm

Hola Sisco, benvingut al foro.

El tema que comenta el ruben del transport gratuït no es del tot així,... esta clar que haurem de pagar gasolina i dietes al conductor.... i aprofito per confirmar que no caldrà que anem a llogar cap furgo ja que el pare de l'Oskar s'ha ofert amb el seu Mitsu i un remolcasso cobert a transportar-nos les bicis cap a lleida així com fer de suport durant la baixada.

En breu donarem preus definitius per començar a fer les reserves a traves d'un ingres a la compta del club.

Salut!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida Lleida Empty Sortida Lleida

Missatge  Andreu Dl Abr 12, 2010 11:48 pm

El meu telèfon es aquest: 619489593 i hem dic David Andreu, gràcies per els detalls, aniré entrant a la pàgina per a informar-me. Salut!

Andreu

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 12/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida Lleida Empty Re: Sortida Lleida

Missatge  rabogrossi Dt Abr 13, 2010 10:49 am

Vaja!! Sisco i Andreu, els 2 veïns de parking que s'animen!!. oK nois, ara que estem en contacte ens anirem informant!!

rabogrossi

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 22/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sortida Lleida Empty Re: Sortida Lleida

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum