Sortida Lleida
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Sortida Lleida
Hola que tal?
Soc un nou usuari i tinc com a veí de parking un company de bici, Ruben suposo que deu de ser el rabogrosi, hem va comentar el tema de la sortida i hem va fer goig, en principi m'apunto, crec que no tinc cap compromis per aquest dia, ja sabeu batejos, comunions, bodes.... si sigues així ja ho faria saber, espero que fiqueu mes informació, com el preu aproximat del transport i alguna coseta mes, però en general està força ben explicat.
Soc un nou usuari i tinc com a veí de parking un company de bici, Ruben suposo que deu de ser el rabogrosi, hem va comentar el tema de la sortida i hem va fer goig, en principi m'apunto, crec que no tinc cap compromis per aquest dia, ja sabeu batejos, comunions, bodes.... si sigues així ja ho faria saber, espero que fiqueu mes informació, com el preu aproximat del transport i alguna coseta mes, però en general està força ben explicat.
Sisco- Invitat
Re: Sortida Lleida
Ei Sisco!!! el del Toyota, no?? benvingut!! encara estem perfilant el tema, però tot tira endavant, ja us ho anirem explicant. Sembla ser que amb una mica de sort podem trobar transport de bicis i logística gratis, ja ho confirmarem!!. Ens podries passar el teu telèfon per poder parlar directament amb tu??
rabogrossi- Nombre de missatges : 37
Hola Sisco, benvingut al foro.
El tema que comenta el ruben del transport gratuït no es del tot així,... esta clar que haurem de pagar gasolina i dietes al conductor.... i aprofito per confirmar que no caldrà que anem a llogar cap furgo ja que el pare de l'Oskar s'ha ofert amb el seu Mitsu i un remolcasso cobert a transportar-nos les bicis cap a lleida així com fer de suport durant la baixada.
En breu donarem preus definitius per començar a fer les reserves a traves d'un ingres a la compta del club.
Salut!
El tema que comenta el ruben del transport gratuït no es del tot així,... esta clar que haurem de pagar gasolina i dietes al conductor.... i aprofito per confirmar que no caldrà que anem a llogar cap furgo ja que el pare de l'Oskar s'ha ofert amb el seu Mitsu i un remolcasso cobert a transportar-nos les bicis cap a lleida així com fer de suport durant la baixada.
En breu donarem preus definitius per començar a fer les reserves a traves d'un ingres a la compta del club.
Salut!
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Sortida Lleida
El meu telèfon es aquest: 619489593 i hem dic David Andreu, gràcies per els detalls, aniré entrant a la pàgina per a informar-me. Salut!
Andreu- Nombre de missatges : 2
Vaja!! Sisco i Andreu, els 2 veïns de parking que s'animen!!. oK nois, ara que estem en contacte ens anirem informant!!
rabogrossi- Nombre de missatges : 37