Sortiu diumenge al matí??
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Sortiu diumenge al matí??
Bones
Nomès preguntar quina sortida teniu pensada per diumenge 2 de maig i si encara sortiu a les 9 de l'estació de busos, aquesta setmana m'he fet soci del club (be ja he "llençat els papers") i si la sortida està bé i s'adapta m'agradaría anar-hi..
salut
dari
Nomès preguntar quina sortida teniu pensada per diumenge 2 de maig i si encara sortiu a les 9 de l'estació de busos, aquesta setmana m'he fet soci del club (be ja he "llençat els papers") i si la sortida està bé i s'adapta m'agradaría anar-hi..
salut
dari
Dari- Nombre de missatges : 47
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!
Re: Sortiu diumenge al matí??
Dari escrigué:Bones
salut
dari
Hola Dario,
doncs, si que sortirem. Tenim pensada una ruteta tranquila de nivell mig,... uns 40kms per la zona de brafim, vilarodona, s.creus, etc...
Volem fer algo lleugeret pq la setmana següent tenim una sortideta una mica mes dura, la Lleida-Valls de 97kms , que per cert si la vols fer i et veus capacitat t'hi pots apuntar sense cap problema. Tenim 2 places mes disponibles. Hi ha un post al foro de sortides oficials que ho explica tot https://bttvalls.forocatalan.com/sortides-i-activitats-oficials-del-btt-valls-f8/lleida-valls-8-de-maig-apunteu-vos-ja-t459.htm#2725
Salut
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Re: Sortiu diumenge al matí??
Boones
M'han "buscat" feina per diumenge--- --- per tant no sortiré, es possible que dissabte surti una mica si no plou.
salut
M'han "buscat" feina per diumenge--- --- per tant no sortiré, es possible que dissabte surti una mica si no plou.
salut
Dari- Nombre de missatges : 47
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum