Quina ha estat la millor marxa de l'any??
+2
neigüi
rabogrossi
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Quina ha estat la millor marxa de l'any??
Doncs això, que pregunto quina ha estat per vosaltres la millor marxa de l'any, i poseu els motius. Començo jo mateix:
1ª-La Portals, pel magnífic recorregut, paisatges collonuts, i bona organització.
2ª-Hivernal de Guissona, pel bon menjar i pel circuit, ben marcat i compensat.
1ª-La Portals, pel magnífic recorregut, paisatges collonuts, i bona organització.
2ª-Hivernal de Guissona, pel bon menjar i pel circuit, ben marcat i compensat.
rabogrossi- Nombre de missatges : 37
Re: Quina ha estat la millor marxa de l'any??
La millor ha estat...no sé, he anat a tantes.
1-La de Sarral
2-LaSarralenca
3-La del poble de la dona
4-La del poble dels cunyats
Qui endivina a quantes marxes he anat?
1-La de Sarral
2-LaSarralenca
3-La del poble de la dona
4-La del poble dels cunyats
Qui endivina a quantes marxes he anat?
neigüi- Nombre de missatges : 322
quina a estat la millor marxa de lany
no se quina es la millor xke no e anat am cap de momen pero de totes les que e fet pedals de foc em va agrada molt vent organitzada i molt bon ambient.am els anys que tens mateus la de marxes que has pogut fer ahahahhaha saluts del lokuuuuuuuuuu
dog- Nombre de missatges : 243
Tot i ser molt repetitiva, a mi m'agrada molt la d'Alcover pels senderons que té que m'agraden molt.
La de Cabra té molts bons pissatges però al ser durilla i pel fred que fa no n'estàs tant pendent.
La pedalada de Ponts (Pedalada del Segre) per molt famosa que sigui, no em va agradar per l'ambient molt fred, potser si hi hagués conegut algú... la baixada.. DEMENCIAL, la millor que recordo.
Aquest any han sigut molt poques les que he fet.
La de Cabra té molts bons pissatges però al ser durilla i pel fred que fa no n'estàs tant pendent.
La pedalada de Ponts (Pedalada del Segre) per molt famosa que sigui, no em va agradar per l'ambient molt fred, potser si hi hagués conegut algú... la baixada.. DEMENCIAL, la millor que recordo.
Aquest any han sigut molt poques les que he fet.
Per mí , de les que he fet , i les que m'han explicat.
1- la Vipxtrem : per l'atreviment a un grandisim repte, en les dates que es van fer, i fer-ho bé
2 -la serralenca (no vaig participar ) , crec que tan sols he sentit coses bones, i això no passa mai, per alguna cosa deu ser.
3- la Pica: cada any sorprenent i cada any millorant.
i no m'oblido de la del Morrot...i no es peloteo.
1- la Vipxtrem : per l'atreviment a un grandisim repte, en les dates que es van fer, i fer-ho bé
2 -la serralenca (no vaig participar ) , crec que tan sols he sentit coses bones, i això no passa mai, per alguna cosa deu ser.
3- la Pica: cada any sorprenent i cada any millorant.
i no m'oblido de la del Morrot...i no es peloteo.
sosonino- Nombre de missatges : 23
Ubicació : damunt de la bici sempre que puc
Després de vindre de la pedalada per la Marató de Cabra, la poso en últim lloc tot i que reafirmo el q he dit, hi afegeixo que és MASSA dura PER A MI, estic al sofà content d'haver-la acabat, descontent del que he patit per acabar-la, content per haver fet un donatiu per la Marató de TV3.... i no m'enrrotllo més pq no tinc forces ni per teclejar.
quan fan la de sarral? feu vindre ganes d'anar-hi.
quan fan la de sarral? feu vindre ganes d'anar-hi.
Pues jo no ho sabria dir... de totes (o casi totes) em quedo amb alguna cosa... crec q aquest any no he anat a gaires, però de les que guardo bon record són la Pica i la de Pontils.
D'altres anys en podria dir d'altres com la vall del riu corb o la de guissona.
D'altres anys en podria dir d'altres com la vall del riu corb o la de guissona.
rosa- Nombre de missatges : 73
Ubicació : Valls
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum