Remolc si o no????
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Remolc si o no????
Ja es va comentar alguna vegada, i no sé fins a quin punt seria adequat, però seria interessant que el club comprés un remolc???, que us semblaria??, se li donaria prou ús per justificar la seva compra??, no son gaire cars, i he vist que fan la fira del remolc a Cuni de l'Espluga. Va, digueu la vostra opinió!!!!
rabogrossi- Nombre de missatges : 37
Re: Remolc si o no????
Els baixadors i de descens segurament hi donariem un bon ús.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
ho mirem passades les 3hores?
Es una bona inversió per a tots, pero esperem a fer numeros despres de les 3 hores i valorem opcions, ok?
El del norauto te capacitat per 7 bicis colocades amb els tipics portabicis de sostre, i costa uns 356€ sense comptar els portabicis
Si volem algo mes macot i protegit igual hauriem de negociar amb el Cuni o mirar altres opcions
Es una bona inversió per a tots, pero esperem a fer numeros despres de les 3 hores i valorem opcions, ok?
El del norauto te capacitat per 7 bicis colocades amb els tipics portabicis de sostre, i costa uns 356€ sense comptar els portabicis
Si volem algo mes macot i protegit igual hauriem de negociar amb el Cuni o mirar altres opcions
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Més car, més capacitat, de segona mà, de moment he trobat aquest: Remolc per a 20 bicicletes 750 Euros, potser es poden negociar.
Buff,... molt guapo aquest Dani,... es pasta pero 20 bicis ens treuria de molts apuros en segons quines sortides....
Li he enviat un mail al tio del mega-remolc per demana de moment informació de homologacions i tal, mes endevant ja negociarem si veiem que ens pot anar be....
si el podem aconseguir per 500-600 crec que sera una molt bona opció. Esta a Granada pero a mi no em faria res fotre'm un viatget per anar a buscar-lo M'agrada conduir
Li he enviat un mail al tio del mega-remolc per demana de moment informació de homologacions i tal, mes endevant ja negociarem si veiem que ens pot anar be....
si el podem aconseguir per 500-600 crec que sera una molt bona opció. Esta a Granada pero a mi no em faria res fotre'm un viatget per anar a buscar-lo M'agrada conduir
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
osti!!!! el de les 20 biciss és una puta passada!!! i semblen calers ben invertits!!!, amb armari i tot!!, jo parlaria amb el granaíno i només que ens ho arreglés una mica ja ens valdria la pena, penseu que un de nou com aquest segur que no baixa dels 1500!!!!
rabogrossi- Nombre de missatges : 37
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum