Recollida de roba d'hivern (segona entrega Coluts i guants)
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Recollida de roba d'hivern (segona entrega Coluts i guants)
Divendres 21 de gener a partir de les 21h al local recollida de tota la roba, culottes i guants inclosos.
El lloc i el procediment es el mateix que divendres passat
Salut!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aquest divendres a la tarda-vespre ja podeu passar a recollir les jaquetes i els maillots pel local habitual de reunió de la junta que es troba al barri de la Xamora, al C/Bobila, 6 baixos.
A partir de les 20h i fins a les 23h
Trucar al mobil quan estigueu a davant del portal perque us obrim: 654069057 (Xavi) o picar a la persiana
Els culotts la setmana que ve i els guants ho hem de preguntar,.... no se si tambe divendres o la setmana que ve... ja ho direm
Qui encara no l'hagi pagat caldra que ho faci en el moment de la recollida. No es donara cap peça de roba que no hagi estat pagada previament.
Salut
El lloc i el procediment es el mateix que divendres passat
Salut!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aquest divendres a la tarda-vespre ja podeu passar a recollir les jaquetes i els maillots pel local habitual de reunió de la junta que es troba al barri de la Xamora, al C/Bobila, 6 baixos.
A partir de les 20h i fins a les 23h
Trucar al mobil quan estigueu a davant del portal perque us obrim: 654069057 (Xavi) o picar a la persiana
Els culotts la setmana que ve i els guants ho hem de preguntar,.... no se si tambe divendres o la setmana que ve... ja ho direm
Qui encara no l'hagi pagat caldra que ho faci en el moment de la recollida. No es donara cap peça de roba que no hagi estat pagada previament.
Salut
Editat per darrera vegada per GasAttack el Dl Mar 07, 2011 8:31 pm, editat 3 cops en total
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Re: Recollida de roba d'hivern (segona entrega Coluts i guants)
ueeeeeeeeeeeeeee q wai!! ja tocava!!! aqt finde tots ben tapats hehe
rosa- Nombre de missatges : 73
Oks, rebut!!! S'ha fet roba de més?
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Bones Xavi
No se si ho vaig entendre bé però llegint el teu post, s'ha de pasar avui a recollir els culottes i els guants o ja avisareu?
merci
dari
No se si ho vaig entendre bé però llegint el teu post, s'ha de pasar avui a recollir els culottes i els guants o ja avisareu?
merci
dari
Dari- Nombre de missatges : 47
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!
Dari escrigué:Bones Xavi
merci
dari
exacte, avui a partir de les 21h al local de sempre
Salut!
GasAttack- webmaster
Prova de foc!!!
Avui dissabte dia 22 a les 10 del matí, estavem, entre altres, Gas Atack i jo mateix, al parquing de L'Esplanada amb les bicis de carretera amb una temperatura +1ºC, i evidentment amb la nova equipació d'hivern del club, i he de dir que m'he quedat gratament sorprès tant del mallot com del culot, ja que no he passat ni mica de fred i això que sota de la jaqueta només portava una camiseta de maniga llarga "termica" del Decatron, que per 15 leuros, ja saveu com son de calentetes.
A veure si quan les proveu i deixeu una mica de crònica, que so han currat per fer aquests mallots!
Salut i pedals!
A veure si quan les proveu i deixeu una mica de crònica, que so han currat per fer aquests mallots!
Salut i pedals!
Jordi6 escrigué:Avui dissabte dia 22 a les 10 del matí, estavem, entre altres, Gas Atack i jo mateix, al parquing de L'Esplanada amb les bicis de carretera amb una temperatura +1ºC, i evidentment amb la nova equipació d'hivern del club, i he de dir que m'he quedat gratament sorprès tant del mallot com del culot, ja que no he passat ni mica de fred i això que sota de la jaqueta només portava una camiseta de maniga llarga "termica" del Decatron, que per 15 leuros, ja saveu com son de calentetes.
Salut i pedals!
Gracies Jordi, pero crec que tots ens hem quedat gratamnt sorpresos d lo be que va aquesta roba d'hivern.
Esperem que la d'estiu segueixi a l'alçada,... el maillot sabem que si pq seguira sent de Coolmax igual que el maillot llarg
GasAttack- webmaster
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum