2-3 d'abril - Ruta del Cister
+2
rosa
GasAttack
6 participantes
Pàgina 1 de 1
2-3 d'abril - Ruta del Cister
La ruta del Cister es un dels objectius que tot ciclista de l'alt camp ha tingut en ment alguna vegada i molt ja l'han afegit en el seu palmarés de llargues rutes.
No deix de ser una ruta de peregrins, part d'ella tambe forma part del cami catala de Sant jaume i per aixó encara té mes atractiu pels peregri-bikers
El BTT Valls volem que qui ho desitgi afegeixi aquesta ruta en la seva llista de "aconseguides". Serà la original, la que transcorre pel GR-175 tot i passar per les variants ciclistes habilitades, però sortint des de Valls i que té un total de 135kms.
No us espanteu! que la farem en dos dies,... creiem que es molt millor pendre-s'ho amb calma i disfrutar del que ens ofereix el paisatge i assavorir l'esperit de la ruta del Cister.
Farem nit a Vallbona de les Monges i per això cal que feu la vostra reserva a traves dels medis habituals (facebook, foro, email) ja que cal reservar plaça.
EL "Planning" dels dos dies encara esta per definir pero a grans trets sera: Sortida des de Valls cap a enllaçar amb el GR-175 al Pla de santa Maria. Cadascu caldrà que es porti esmorzar i dinar. No cal dur alforges ni equipatge massa pesat ja que disposarem de cotxe de suport que ens durà les coses per la nit a Vallbona. Pararem a esmorzar i a dinar on creguem i poca estona ja que mes val arribar abans a destí que no fer parades massa llargues. Pel segon dia ja veurem com farem el tema de dinar i esmorzar pero es valora l'opció de muntar avituallaments intermitjos per no tenir que parar enlloc i poder arribar a dinar tots junts a Santes creus, punt final de la ruta del Cister, tot i que despres encara quedarà arribar a Valls.
Anirem desenvolupant el planning.
La ruta a seguir es aquesta: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=410623
De moment podeu anar apntant-vos per a fer la reserva, ok?
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Re: 2-3 d'abril - Ruta del Cister
ja s'apropa el dia!!!!
rosa- Nombre de missatges : 73
com ja he dit pel facebook, jo no vindré, m'arriba el meu colega d'hungria i no és plan de deixar-lo sol.
dani: smp pot vindre
LLISTAT DEFINITIU DE PERSONES I DIES
Campa
Rosa C.
Oskar F.
Rosi L.
Víctor
Xavi F.
Albert P.
Xavi Bartolome. 1r dia
Berta. 1r dia
Fabrice. 1r dia
Joan Colet (papi) 1r dia**
Alba. 2n dia
Rubén C. Potser 1r o 2n dia però sense allotjament.
Els noms en negreta només fan un dia, sigui el primer o el segon. Els noms en negreta i amb ** fan el 1r o 2n dia però AMB ALLOTJAMENT
M'he deixat algú? VAMOS QUE NOS VAMOSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
Campa
Rosa C.
Oskar F.
Rosi L.
Víctor
Xavi F.
Albert P.
Xavi Bartolome. 1r dia
Berta. 1r dia
Fabrice. 1r dia
Joan Colet (papi) 1r dia**
Alba. 2n dia
Rubén C. Potser 1r o 2n dia però sense allotjament.
Els noms en negreta només fan un dia, sigui el primer o el segon. Els noms en negreta i amb ** fan el 1r o 2n dia però AMB ALLOTJAMENT
M'he deixat algú? VAMOS QUE NOS VAMOSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
Editat per darrera vegada per CªmP@ el Dc Mar 30, 2011 12:58 am, editat 14 cops en total
Campa- Nombre de missatges : 33
el joel va dir que no vindria al final.
S'ha convocat una reunió per avui diumenge dia 27/3/2011 a les 20:00h hora nova a l'Antic ( Plaça del Pati, Valls ) per parlar sobre la Ruta del Cister. Es prega que tothom que hagi confirmat l'assistència a dita ruta de dos dies, intenti venir ja que es posaran sobre taula possibles dubtes, horaris, allotjaments...
Aiiiiiii quins nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssss!!!!!!
Aiiiiiii quins nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssss!!!!!!
Molt bé nois i noietes... comença l'aventura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hostal Antic Balneari de Rocallaura
Afores s/n
25269
Rocallaura ,Vallbona de les Monges
rocallaura@gmail.com
tel: 973 330 214
www.anticbalnearirocallaura.com
Més coses:
Lloc per guardar les bicis: AFIRMATIU
Hora de l'esmorzar: la que li diguem
Preparació entrepans pel camí de tornada: AFIRMATIU
Es tracta d'un hostal familiar situat a peu de carretera, no cal pujar cap al poble de Rocallaura situat a dalt d'una muntanyeta, de poques habitacions tot i que tmb tenen lliteres per si les mosques. Serem 9 persones allotjades o sigui que he demanat 3hab dobles + 1 triple. A veure què em responen.
Tema sopar:
Ja estan acostumats als ciclistes que fan la Ruta i venen amb molta gana, aixì que m'ha dir que sortirem rodolant d'allí però sense les bicis!!! Hi ha fato del bo!!! El sopar es composa de:
-pica pica abundant de: pa torrat, fuet, formatge, cargols a la llauna, amanida etc etc
-plat a escollir: xai, peix...
Li he preguntat el tema de fer plat únic de pasta de segon però mentres em deia els plats ja se'm queia la saliva. Si hi ha algú que vulgui pasta, que ho diguiJA! i ho prepararia sense problemes però crec que no cal. Jo em fotré un bistec de carn que no sabe ni donde se habrá metio!!! xD
Preu: 40€ ( allotjament+sopar+esmorzar) + 3€ ( entrepà per endur ) 43€ més o menys, ok? El preu definitiu el doneré demà pq pogueu fer ingrés al compte del BTT Valls.
ÀPALINS!!!!!! ara a mentalitzar-nos i que faci bon temps!!!!!!!!!!!
Hostal Antic Balneari de Rocallaura
Afores s/n
25269
Rocallaura ,Vallbona de les Monges
rocallaura@gmail.com
tel: 973 330 214
www.anticbalnearirocallaura.com
Més coses:
Lloc per guardar les bicis: AFIRMATIU
Hora de l'esmorzar: la que li diguem
Preparació entrepans pel camí de tornada: AFIRMATIU
Es tracta d'un hostal familiar situat a peu de carretera, no cal pujar cap al poble de Rocallaura situat a dalt d'una muntanyeta, de poques habitacions tot i que tmb tenen lliteres per si les mosques. Serem 9 persones allotjades o sigui que he demanat 3hab dobles + 1 triple. A veure què em responen.
Ja estan acostumats als ciclistes que fan la Ruta i venen amb molta gana, aixì que m'ha dir que sortirem rodolant d'allí però sense les bicis!!! Hi ha fato del bo!!! El sopar es composa de:
-pica pica abundant de: pa torrat, fuet, formatge, cargols a la llauna, amanida etc etc
-plat a escollir: xai, peix...
Li he preguntat el tema de fer plat únic de pasta de segon però mentres em deia els plats ja se'm queia la saliva. Si hi ha algú que vulgui pasta, que ho diguiJA! i ho prepararia sense problemes però crec que no cal. Jo em fotré un bistec de carn que no sabe ni donde se habrá metio!!! xD
Preu: 40€ ( allotjament+sopar+esmorzar) + 3€ ( entrepà per endur ) 43€ més o menys, ok? El preu definitiu el doneré demà pq pogueu fer ingrés al compte del BTT Valls.
ÀPALINS!!!!!! ara a mentalitzar-nos i que faci bon temps!!!!!!!!!!!
Editat per darrera vegada per CªmP@ el Dt Mar 29, 2011 12:53 am, editat 1 cop en total
ja queda menys...
aixx que patirem!!
portaré la ràdio makuko per a que ens faci companyia...
ROSI- Nombre de missatges : 1
Ja podeu fer l'ingrés de la Ruta del Cister al compte del Club:
TOTAL A PAGAR: 355,32€ ( inclou el preu dels entrepans del dia següent per endur ) / 8 persones allotjades = 44€/persona
No us deixeu de posar el vostre nom al fer l'ingrés per saber de qui són els diners!!!!
BTT VALLS I ALT CAMP
nº: 2100 - 0952 - 41 - 0200038350 ( La Caixa )
TOTAL A PAGAR: 355,32€ ( inclou el preu dels entrepans del dia següent per endur ) / 8 persones allotjades = 44€/persona
No us deixeu de posar el vostre nom al fer l'ingrés per saber de qui són els diners!!!!
BTT VALLS I ALT CAMP
nº: 2100 - 0952 - 41 - 0200038350 ( La Caixa )
jo vindré el diumenge, ja parlaré amb l'Alba, que veig que tb vol anar, expliqueu una mica l'itinerari, kilometratge, desnivells... si es dina en ruta o no, més que res per preparar bocates o el que faci falta...
rabogrossi- Nombre de missatges : 37
rabogrossi escrigué:jo vindré el diumenge, ja parlaré amb l'Alba, que veig que tb vol anar, expliqueu una mica l'itinerari, kilometratge, desnivells... si es dina en ruta o no, més que res per preparar bocates o el que faci falta...
el segon dia es fan entre 60 i 65 kms i com a dificultats muntanyoses nomes hi ha el Comaverd (960mts) com a punt significatiu. Els del balneari ens preparen bocates per a mig mati, suposo que per fer-ne un parell mes no hi haura problema. Es dinarà al Bar Sport de Santes Creus, aixi que si vols portar-te bocata de casa cap problema
GasAttack- webmaster
Dani escrigué:apa q no hus ho passareu b!!!
ànims i pedals!!
Moltes gracies Dani,... ja farem moltes fotos
GasAttack- webmaster
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum