BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

necesito aprendre a baixar

5 participantes

necesito aprendre a baixar Empty necesito aprendre a baixar

Missatge  Albert Dt Abr 01, 2008 7:59 pm

be gent...
la meva gran pèrdua de temps que vaig patir a l'Open Natura va ser causa de no saber baixar ni les trialeres...ni senders...ni tots els tipus de baixades que en teoria s'han de fet
la part pràctica de ciclista de cada dia la tinc mes be...el fondo l'estic guanyant am la calma...(no per aguntar 100 km xo si 50 i bé)
necesito que algú vulgui quedar i que m'ensenyi a baixar jajaja com s'han d'agafar els revolts...weno tot allò
n'estic fart de pixar-men 30 en ascens i en descens 40 me passin xD si algu vol quedar akest dissabte per nar a fer senders pero com a classe teorico-practica...am el risc de caigudes mentalitzat jaja de vegades per falta de confiansa no baixo tonterietes...
au avere si algo em fa de mestre
Albert
Albert

Nombre de missatges : 77
Ubicació : Valls

http://www.fotolog.com/dr_zayus

Tornar a dalt Ir abajo

necesito aprendre a baixar Empty Re: necesito aprendre a baixar

Missatge  neigüi Dt Abr 01, 2008 10:21 pm

La clau principal està en practicar. Si cada setmana passes per la mineta, per poc a poc anar als cartutxos, més endavant el pollo...i una mica cada setmana, aniràs posant la salsa necessària per convertir-te en un bttero complet.
Aquesta setmana llegia en un article antic de no sé quina revista que l'Hermida practica quan pot al campillo amb...pedals de plataforma!!! Així va després a les baixades
En fi, pràctica i pràctica.
A mi m'agrada fer kilòmetres però sempre amanits amb tots els senderons i trialeres que puc, que això és MUNTAINBAIC!!!
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin Dc Abr 02, 2008 8:05 pm

Tal com ha dit el company Jordi, la clau per baixar be és practicar. Està clar que sempre va be que algú et corregeixi els petits fallos que pots fer baixant però per baixar rapid la millor manera és "posant-hi collons"

Una altre cosa que cal saber és que no has de tenir por a caure, la majoria de vegades la por a caure és el nostre principal enemic per no baixar per llocs on podriem baixar. Així que t'animo a que entrenis unes minetes tal com t'han dit i després facis uns pollos i cada vegada aniràs agafant més confiança.
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  BlackJou Dl Abr 07, 2008 2:58 pm

La clau en el descens en btt és equilibri, tècnica i confiança. Uns quants exercicis de tècnica i equilibri i el fet que et vagin sortint a mesura que ho practiques et donarà la confiança suficient per afrontar els descensos.
Si sortim algun dia junts t'en puc fer 5 cèntims.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Santi_Mtbike Dl Abr 07, 2008 7:59 pm

Bad_Presi escrigué:La clau en el descens en btt és equilibri, tècnica i confiança. Uns quants exercicis de tècnica i equilibri i el fet que et vagin sortint a mesura que ho practiques et donarà la confiança suficient per afrontar els descensos.
Si sortim algun dia junts t'en puc fer 5 cèntims.

Això si surts amb l'Oliver, jo crec que més de 5 cèntim t'en farà o si més no veure'l com baixa... diràs coi, i perquè jo no? jeje, i t'animaràs.
Santi_Mtbike
Santi_Mtbike

Nombre de missatges : 141
Ubicació : Bràfim

http://www.imagineshoot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt