Reunions club
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Reunions club
M'agradaria fer una suggerencia per millora el sistema de cita per les reunions mensuals o periodicas del club.
Partin de la base que tal i com es va quedar aquestes serien el primer divendres de cada mes, penso que a mès
seria important que arribant aquesta data (per exemple un dia o dos previs) aprofitesim la "fluida" participació al forum per
confirma si hi ha reunió o no i on es durà a terme.
Bè potser es que jo no m'entero de com funciona això o es que estic espès ( son les 2 de la nit) però denoto una falta
d'organització al respecte.
Espero que ningù s'ofengui tan sols es una critica constructiva.
Venga us deixo una bonica foto del meu epoca...que no tinc sòn tu..
Partin de la base que tal i com es va quedar aquestes serien el primer divendres de cada mes, penso que a mès
seria important que arribant aquesta data (per exemple un dia o dos previs) aprofitesim la "fluida" participació al forum per
confirma si hi ha reunió o no i on es durà a terme.
Bè potser es que jo no m'entero de com funciona això o es que estic espès ( son les 2 de la nit) però denoto una falta
d'organització al respecte.
Espero que ningù s'ofengui tan sols es una critica constructiva.
Venga us deixo una bonica foto del meu epoca...que no tinc sòn tu..
Bob Haro- Nombre de missatges : 127
Re: Reunions club
Hi estic dacord!!! La ultima reunió va ser un lapsus. Així ho farem. Crec que no n'hi ha prou amb quedar mentalment el primer divendres de cada mes, així que per la pròxima ho recolzarem amb un anunci previ per aquí o via e-mail.
Sorry a tots el de la junta!!!
Sorry a tots el de la junta!!!
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Estaria molt bé, jo la primera me la vaig perdre degut a que estava a València, però m'agradaria poder assistir a més.
Així és podrien tractar els temes de manera més "participativa" amb regularitat que si hi va gent, i no sempre els "mateixos" doncs és poden tractar un ventall més ampli de tema, per a cobrir tot l'àmbit que té el Club.
Salutacions.
Així és podrien tractar els temes de manera més "participativa" amb regularitat que si hi va gent, i no sempre els "mateixos" doncs és poden tractar un ventall més ampli de tema, per a cobrir tot l'àmbit que té el Club.
Salutacions.
je,je es un vell truc:possas una noia maca (¿?) i tothom hi esta d'acord amb tot.
Bob Haro- Nombre de missatges : 127
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum