Què feu quan plou?
+4
Albert
dog
Bob Haro
neigüi
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Sortiu amb la bike quan plou?
Què feu quan plou?
Pel que sembla, aquest cap de setmana plourà i de valent. I aquí va l pregunta...que feu?
Jo per començar faig el contrari del que hauria de fer, anar a dinar-berenar-sopar per aquests mons de Deu, de manera que l'estat de forma asolit amb els tres cims se'n va al "carallo", com dirien al pais del ribeiro.
Per cert, allà si que es deuen mullar l'admin i el vice, que esperem que escriguin una bona crònica al foro.
Jo per començar faig el contrari del que hauria de fer, anar a dinar-berenar-sopar per aquests mons de Deu, de manera que l'estat de forma asolit amb els tres cims se'n va al "carallo", com dirien al pais del ribeiro.
Per cert, allà si que es deuen mullar l'admin i el vice, que esperem que escriguin una bona crònica al foro.
neigüi- Nombre de missatges : 322
Re: Què feu quan plou?
fregar,planxar,netejar,i ordenar rebuts de l'hipoteca...vaija lo normal. no?
Per cert em de mirar si l'esmorçar del club coincideix amb la pujada a Miramar....
Per cert em de mirar si l'esmorçar del club coincideix amb la pujada a Miramar....
Bob Haro- Nombre de missatges : 127
que feu kuan plou
pues si plou igualmen tink k treure a les feras ahahah i re acabem tots xops i es kom una aventurilla i despres kuan arribem a casa la mestresa uiui kn ens vol deixar entrar xke nem tots mullats i plens de fang ajaj
una altra cosa anara buscar cargols ajaja i desp nyamnyam cap ala ponxolina ajaj
i ala parenta tambe tot aixo de kuan trona,plou etc.. li mola i anem a fer algun tomb suicida ajaj o anem aveure kom estar el mar i mola veuruuuu jaj
una altra cosa anara buscar cargols ajaja i desp nyamnyam cap ala ponxolina ajaj
i ala parenta tambe tot aixo de kuan trona,plou etc.. li mola i anem a fer algun tomb suicida ajaj o anem aveure kom estar el mar i mola veuruuuu jaj
dog- Nombre de missatges : 243
jo com a músic em poso a tocar jeje aprofito agafar el contrabaix perquè sona més light quan fa mal temps...és més intens ^^
Què feu quan plou?
pues jo em dedico a ficar a punt la bici, netejar la piñonera les bieles...
la desmonto peça a peça i la deixo apunt x cuan deixi de ploure poder sortir
muxo XC
la desmonto peça a peça i la deixo apunt x cuan deixi de ploure poder sortir
muxo XC
Jo quan plou em quedo a casa i no foto res jajajaja. Poques vegades em veureu amb bici i plovent.
Per cert, Xavi, crea una enquesta de si o no (en aquest tema) sobre la pregunta: Sortiu a rodar o en bici quan plou? i a part que la gent opini per aquí sobre que fa quan plou.
Per cert, Xavi, crea una enquesta de si o no (en aquest tema) sobre la pregunta: Sortiu a rodar o en bici quan plou? i a part que la gent opini per aquí sobre que fa quan plou.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Fet!
Jo si que surto quan plou, pero si esta caient el diluvi universal o s'ajunta amb una banda d'aire fred com la d'aquest cap de setmana, doncs llavors millor em quedo a casa
Jo si que surto quan plou, pero si esta caient el diluvi universal o s'ajunta amb una banda d'aire fred com la d'aquest cap de setmana, doncs llavors millor em quedo a casa
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
si he de sortir acompanyat segurament sortiria, però si he de sortir sol hem fa molta mandra i me'n torno cap al llit.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum