Propostes Rei del Senderó '08
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Propostes Rei del Senderó '08
A gairebé un mes pel gran aconteixement, encara no està definit quin serà el traçat per la present temporada. Obro la veda per començar a llançar idees per el recorregut del Rei del Senderó 2008. Us informo que aquest any estrenem logo de l'activitat i tot. Tot plegat una cosa força ianqui, bé a l'estil del Presi.
Bé, feu la vostra proposta i recordeu que les condicions del traçat han de ser del tot enduro o freeride com a molt, ni downhill total ni ral·li full throttle.
Per la meva banda proposo:
3a part del yeti, Rei del Senderó '07.
La mare de Deu.
Bé, feu la vostra proposta i recordeu que les condicions del traçat han de ser del tot enduro o freeride com a molt, ni downhill total ni ral·li full throttle.
Per la meva banda proposo:
3a part del yeti, Rei del Senderó '07.
La mare de Deu.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Re: Propostes Rei del Senderó '08
el ferro o mare de deu
el yeti no magrada perque hi ha fustes simplement...
a veure si estare ja recuperat del braç...
el yeti no magrada perque hi ha fustes simplement...
a veure si estare ja recuperat del braç...
De Can Pastilla- Nombre de missatges : 18
Jo proposaria un classic com el Pollo o la Mineta ja que son senderons coneguts per tothom i sempre donen joc a piques
aquests son de molt pedaleig però bueno no estaria mal...
De Can Pastilla- Nombre de missatges : 18
El senderó pel que transcorrerà es sabrà proximament....
Alguna proposta mes d'ultima hora??
Alguna proposta mes d'ultima hora??
Només dir-vos que el Rei del Senderó d'aket any es farà en algun del senderons nombrats més amunt... Ja és decidit i no es farà saber fins el mateix dia de la prova. Per evitar frikies mans q entrenarien com a condemnats fent malvé el principi d'arribar en les mateixes condicions el dia de la prova...
Només puc dir-vos que serà per la zona de Miramar jajajjajajjaja. Apa així no us en deixeu cap per recòrrer.
Només puc dir-vos que serà per la zona de Miramar jajajjajajjaja. Apa així no us en deixeu cap per recòrrer.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
No m'atreveixo a proposar-ne cap en concret, però estaria bé que tingués una mica de tot, fins i tot potser una mica de pujada.
El que és més important potser, és que permeti un bon accés i que sigui assequible per a tots els nivells dels participants, que es pugui disfrutar del tram independentment de si vols anar molt ràpid o no.
El que és més important potser, és que permeti un bon accés i que sigui assequible per a tots els nivells dels participants, que es pugui disfrutar del tram independentment de si vols anar molt ràpid o no.
onderrocs- Nombre de missatges : 27
Per venir a fer de simple obsevador, on s'haurà de fer cap?
És possible que diumenge surti a pedalar i vingui a treure el cap. Jo baixo fatal (sóc un cagat vaja ) així que no compteu amb mi per participar però si m'agradariia venir a veure com baixeu. Segur que aprenc alguna cosa
És possible que diumenge surti a pedalar i vingui a treure el cap. Jo baixo fatal (sóc un cagat vaja ) així que no compteu amb mi per participar però si m'agradariia venir a veure com baixeu. Segur que aprenc alguna cosa
Quico- Invitat
El senderó d'enguany no se sabrà fins el diumenge per donar més emoció al tema. Els membres de la junta ja tenim decidit quin senderó és i us puc dir que és "apte per tots els publics" i es pot fer amb tot tipus de bicis i diferents nivells.
La hora és a les 9.00 al poliesportiu de Fontscaldes i després de fer les inscripcions anirem cap al senderó.
Us animo a participar!
La hora és a les 9.00 al poliesportiu de Fontscaldes i després de fer les inscripcions anirem cap al senderó.
Us animo a participar!
Quico,pel que sempre ha estat el Rei del Senderó,el sol fet de venir a veure-ho,és ja participar-hi,però de veritat que no és la pura competició el que es busca amb aquesta festa.La indumentaria de descenders que pots veu-re amb alguns participants,és perque les tenen, i aquell dia fà més festa posarseles,normalment mai ha estat un senderó tipus descens,si nó un d'asequible i divertit,per poder anar amb tot tipus de bicis.Es una manera per que inclús tú que t'auto anomenes poc baixador,puguis fer el que més s'asembla a un descens sense fer-ne cap.
t'esperem.
t'esperem.
sosonino- Nombre de missatges : 23
Ubicació : damunt de la bici sempre que puc
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum