Molt bones!!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Molt bones!!
Hola, em dic Xavi Fabregas, soc de Valls.... potser alguns em coneixin, es lo que te viure a la mateixa ciutat i estar posat al mont del ciclisme des dels 11 anys tot i que principalment fos en carretera. vaig estar molt anys al "SCCB Valls" tant de ciclotirusta com competint.
Ara tinc 31 anyets de res y practico tant carretera com MTB. Acostumo a sortir sol molt sovint pq els horaris i altres factors aixi ho obliguen, tot i que de tant en tan no treu que surti amb algun amic...
Ens anirem veient per aqui pq veig força informació dels camins que ens rodegen, a més un company i jo tenim intenció d'apùntar-nos a la Baixada de Prades del desembre. Ens veiem!!
Ara tinc 31 anyets de res y practico tant carretera com MTB. Acostumo a sortir sol molt sovint pq els horaris i altres factors aixi ho obliguen, tot i que de tant en tan no treu que surti amb algun amic...
Ens anirem veient per aqui pq veig força informació dels camins que ens rodegen, a més un company i jo tenim intenció d'apùntar-nos a la Baixada de Prades del desembre. Ens veiem!!
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Re: Molt bones!!
Hola Xavi! Benvingut al forum del Btt Valls.
Esperem que t'agradi i que participis en les activitats del club.
Ens veiem!
Esperem que t'agradi i que participis en les activitats del club.
Ens veiem!
Hola Xaviiiiiii!!
Que tal tot tio...
A vere si ens veiem algun dia, jo cada cop agafo menys la bici... jups, fem tantes coses al Cicle que estudio jeje... (que si TEnnis, Badminton, Padel, Golf, Handbol, Hockey, Rugby, Futbol, Socorrisme... ) que buah sino estaria tot el dia rentant roba jaja.
Que tal tot tio...
A vere si ens veiem algun dia, jo cada cop agafo menys la bici... jups, fem tantes coses al Cicle que estudio jeje... (que si TEnnis, Badminton, Padel, Golf, Handbol, Hockey, Rugby, Futbol, Socorrisme... ) que buah sino estaria tot el dia rentant roba jaja.
Bones Santi,... el dia que vulguis quedar, ja sigui carretera o MTB fes-me un privi, aui o a foromtb i quedem home...
Apa ens veiem
Apa ens veiem
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Benvingut, Xavi.
Si vols adrenalina.......res com el BMX¡¡¡¡
salut i benvimgut.
Si vols adrenalina.......res com el BMX¡¡¡¡
salut i benvimgut.
Bob Haro- Nombre de missatges : 127