BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Una molt bona llum per a les nocturnes

2 participantes

Ir abajo

Una molt bona llum per a les nocturnes Empty Una molt bona llum per a les nocturnes

Missatge  GasAttack Dv Oct 09, 2009 1:06 pm

900 lumens ni mes ni menys!!!
Si algu recorda la llanterna que jo vaig portar a la nocturna a la platja, aquella que feia que fos de dia en els senderons? Doncs aquella "nomes" tenia 500 lumens de lluminositat. Aquesta bestia en te 900!!!! i lo millor es que ve amb tot, bateria, carregador, etc...
Crec que faré un pensament, pq aquesta es veu molt mes comode de postar, menys bulto al manillar i la bateria la pots colocar el algun lloc del cuadre on no molesti

El seu preu es de 80$ amb gastos d'envio gratuits, això si, paciencia pq sol tardar entre 2 i 3 setmanes minim en venir, jo hi he comprat molt en aque3sta tenda i son de fiar.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149

Una molt bona llum per a les nocturnes Sku_25149_1
Una molt bona llum per a les nocturnes Sku_25149_7
Per el carregador haureu de comprar un adaptador d'endoll pla, pero son 4 duros mes
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Una molt bona llum per a les nocturnes Empty Re: Una molt bona llum per a les nocturnes

Missatge  rabogrossi Dj Nov 05, 2009 12:49 am

Si et treus la llinterna vella avisa'm!!

rabogrossi

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 22/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Una molt bona llum per a les nocturnes Empty Re: Una molt bona llum per a les nocturnes

Missatge  GasAttack Dj Nov 05, 2009 2:16 am

No crec que me la vengui,... sempre va be un llanternot com aquell
pero si estas interessat en pillarte'n una d'aquestes diga-ho que jo tambe me la pillaria, i crec que el joan tambe estava interessat
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Una molt bona llum per a les nocturnes Empty Re: Una molt bona llum per a les nocturnes

Missatge  rabogrossi Dv Nov 13, 2009 11:03 pm

80 dolars vénen a ser uns 60 euros, no???

rabogrossi

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 22/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Una molt bona llum per a les nocturnes Empty Re: Una molt bona llum per a les nocturnes

Missatge  GasAttack Ds Nov 14, 2009 1:41 am

mes o menys,.... esta tirat hme,... si te la vols pillar digam-ho que jo tinc compte paypal i tambe men vull pillar una.

Algu mes esta interessat?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Una molt bona llum per a les nocturnes Empty Re: Una molt bona llum per a les nocturnes

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum