Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva...
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva...
Doncs això, que dintre de poc hi haura aquesta bici a casa meva... una Specialized Enduro Elite del 2005, perquè la cambio per la meva BH Carbon Classic que em va costar 1.300€, i tot i que la meva és més nova però l'Specialized val nova 3.300€, aquesta Specialized no se la veu pas gens malament, bon estat de forquilla, bon estat de vaines, no se li veu res, i el tio que la vola si la cambia per una de carretera es que li agrada fer poc el bruto.
El tio amb qui li cambio és de Madrid, volia fer canvi en mà... però és molt costós i això, total que dimecres enviarem els dos la bici.
Vaja, crec que he fet bon canvi, i amb aquesta bici espero sortir una mica més, gaudiar una mica més baixant, i perquè no fer alguna MaxiAvalanche...
Salutacions gent! Ja em direu el que.
El tio amb qui li cambio és de Madrid, volia fer canvi en mà... però és molt costós i això, total que dimecres enviarem els dos la bici.
Vaja, crec que he fet bon canvi, i amb aquesta bici espero sortir una mica més, gaudiar una mica més baixant, i perquè no fer alguna MaxiAvalanche...
Salutacions gent! Ja em direu el que.
Re: Dintre Poc, Nova Bici de Segona Mà a Casa Meva...
A veure si ens veiem fent el cabra, que molta foto i poca pràctica.
La veritat és que no sé que puc dir jo, que molt postreply i poca bici.
Es lo que tiene
La veritat és que no sé que puc dir jo, que molt postreply i poca bici.
Es lo que tiene
neigüi- Nombre de missatges : 322
Ara tocarà embrutar-la una mica i estrenar-la!! Ens veiem pels camins
bike santy
oleeeeeeeee el retorn del santy estar aprop ajaj es xula tiu ia kedarem x anar fer el loku xki a miramar uoooooooooooooo a liarlaaaaaaaaaaaa
dog- Nombre de missatges : 243
Gent, ja la tinc a casa... vaia pepino jeje, esta impecable, no té ni una picada de pedra, sota la caixa de pedalier, l'estat és bonisim!! L'amortiguador impecable, cap rascada a la suspensió, ni a les pegatines, les bieles sense marques casi, el cambi bon estat, plats nous..., l'únic que falla una mica els Avid BB7 que els cambiaré més endavant per reis, i les rodes que són algo fluixes... quan comencin a fer el tonto les cambiaré, però de moment... canya!!!!!
bike santi
ei tiu lany k be am akesta bike podras corre am alguna cursa de descencs uooooooooo a reviure vells temps ulalallal ajajaj ara a ferli servir pillin
dog- Nombre de missatges : 243
Mooooolt guapa Santi!!!! Ja quedarem.....
Chemi- Invitat