En quina federació me de federar?¿
5 participantes
Pàgina 1 de 1
En quina federació me de federar?¿
Ei, soc el Nis.
Es k aquest anys 2009 em vull federar, i no se si me de federar a la FCC o a la RFEC.
També voldria saber si vosaltres podrieu fer els tramits dels papers, o si els auria de fer jo.
Vinga, dew
Es k aquest anys 2009 em vull federar, i no se si me de federar a la FCC o a la RFEC.
També voldria saber si vosaltres podrieu fer els tramits dels papers, o si els auria de fer jo.
Vinga, dew
Re: En quina federació me de federar?¿
jo tambe estic interesat en treure'm la llicencia de cicloglobero,.... mes que res per si fan descompte en anar amb grup. Evidentment de ser així lo de fer-me soci entraria dins del pack
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Doncs has d'anar a la Delegació de Tarragona, la llicència val per tot, per RFEC també.
I no, no fan descomptes per grup.
I no, no fan descomptes per grup.
I ningu sap en quin carrer esta la delegació de Tarragona?¿
De la federació catalana
De la federació catalana
Nis escrigué:I ningu sap en quin carrer esta la delegació de Tarragona?¿
De la federació catalana
Té mira aquí:
http://www.ciclismetarragona.net/
I la direcció la podràs trobar a www.fedecat.com
Qui es vulgui federar aviat tindrem els papares al club. Recordeu que heu de ser socis.
Apa, a veure si aqeust any tenim un bon grup,
Apa, a veure si aqeust any tenim un bon grup,
neigüi- Nombre de missatges : 322
EI JO MAPUNTO A FEDERARME I SI MANIMO KE O DUBTO ANIRE A KOMPETIR JAJAJA
Jo aquest any em vull tornar a federar, que vull fer unes quantes curses de Descensm, i animar-me a fer alguna MaxiAvalanche i tal jeje.
Als que us vau federar l'any passat, la federació ha enviat a la directiva del club els papers plens amb les vostres dades. Per la resta, ja disposem dels papers per emplenar i fer-vos la licència. Només heu de donar les dades i passar per caixa. Si aneu a www.fedecat.cat veureu que s'ha de fer i el preu a pagar. Normalment cal el compromís amb el club segellat i signat, fotocòpia del DNI i revisió mèdica oficial + els diners corresponents. Es podria obrir un post específic pels interessats.
neigüi- Nombre de missatges : 322
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum