BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Es busca webmaster per la web del club

5 participantes

Ir abajo

Es busca webmaster per la web del club Empty Es busca webmaster per la web del club

Missatge  Admin Dt Gen 13, 2009 10:30 pm

Com sabeu des de fa un temps la web del club esta poc actualitzada i obsoleta. La culpa és meva que ultimament he estat enfeinat i no he pogut dedicar prou temps a actualitzarla.
Fa un temps el company Dani ens va ajudar a modernitzar-la una mica pero crec que les millores no son suficients i es podria fer una web nova més actualitzada i més guapa en general.
El tema es que al Febrer estare uns mesos fora i no podre actualitzar-la.

Si hi ha algu que entengui una mica d'informatica i vulgui col.laborar a fer la web i portar-ne el manteniment jo li puc donar tota la informació que necessiti sobre passwords per penjarla al servidor i li puc passar totes les fotos i material que tinc.

Gracies
Admin
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 12/01/2008

https://bttvalls.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Es busca webmaster per la web del club Empty Re: Es busca webmaster per la web del club

Missatge  BlackJou Dc Gen 14, 2009 7:07 pm

Saps que amb mi pots comptar!!! però agrairïa que s'oferís algú més, el motiu no és cap altre que sempre som els mateixos a desenvolupar les tasques del club. Apa animeu-vos que tampoc és tan difícil!!!
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Es busca webmaster per la web del club Empty Re: Es busca webmaster per la web del club

Missatge  RAKSO_5XC Dc Gen 14, 2009 8:31 pm

EI JO FARIA X EL PROBLEMA ESKE PEL 26 D'AQUEST MES PAMXO CAPA SANTACOLOMA DE QUERALT TOTAS LES SEMANES FINS A FINALS DE FREBRER I NOMES ESTARE A CASA ELS CAPS DE SETMANA I NO TINDRE MASA TEMPS
O SENTO
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Es busca webmaster per la web del club Empty Re: Es busca webmaster per la web del club

Missatge  GasAttack Dj Gen 15, 2009 3:21 pm

jo no soc soci (encara) pero us podria fotre un cop de ma

Soc informatic i amb experiencia en administracio, programació y adaptació de foros, portals, etc...
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Es busca webmaster per la web del club Empty Re: Es busca webmaster per la web del club

Missatge  Dani Dj Gen 22, 2009 10:33 pm

hola d 9,
feia temps que no passava per aqui, tampoc soc soci però us puc donar un cop de mà, si necessiteu retocs al photoshop o si necessiteu cualsevol gràfic/imatge dels que ja hi han posats (tant els definitius com els muntatges preliminars (.PSD)), la web antiga crec que encara la guardo tb.
M'agrada fer-ho però no es que vulgui la càrrega d'haver-ho de fer, o sigui, si torneu a volguer la meva ajuda, demaneu-la tranquilament.
Siau!
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Es busca webmaster per la web del club Empty Re: Es busca webmaster per la web del club

Missatge  Dani Dg Feb 15, 2009 9:15 pm

Up.
Em sembla que haurieu d'aclarir aquest tema.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Es busca webmaster per la web del club Empty Re: Es busca webmaster per la web del club

Missatge  GasAttack Dl Feb 16, 2009 8:03 pm

Jo vaig oferirme a donar un cop de ma per actuialitzar la web pero tit i que tampoc disposo de masa temps hi ha un inconvenient molt important,... no rebo material nou per psar com per exemple al calendari de la temporada, etc....

Suspect
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Es busca webmaster per la web del club Empty Re: Es busca webmaster per la web del club

Missatge  BlackJou Dl Feb 16, 2009 8:13 pm

D'acord no tenim webmaster oficial però sí dues persones disposades a donar un cop de mà. Us podrieu repartir la feina entre els dos així mentres no tenim webmaster oficial us treieu feina de damunt. Passeu-me el vostre mail i us començo a comentar i passar documents. No hi ha molt a dir, ni fer, no us espanteu. Fins aviat!!!
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Es busca webmaster per la web del club Empty Re: Es busca webmaster per la web del club

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum