Es busca webmaster per la web del club
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Es busca webmaster per la web del club
Com sabeu des de fa un temps la web del club esta poc actualitzada i obsoleta. La culpa és meva que ultimament he estat enfeinat i no he pogut dedicar prou temps a actualitzarla.
Fa un temps el company Dani ens va ajudar a modernitzar-la una mica pero crec que les millores no son suficients i es podria fer una web nova més actualitzada i més guapa en general.
El tema es que al Febrer estare uns mesos fora i no podre actualitzar-la.
Si hi ha algu que entengui una mica d'informatica i vulgui col.laborar a fer la web i portar-ne el manteniment jo li puc donar tota la informació que necessiti sobre passwords per penjarla al servidor i li puc passar totes les fotos i material que tinc.
Gracies
Fa un temps el company Dani ens va ajudar a modernitzar-la una mica pero crec que les millores no son suficients i es podria fer una web nova més actualitzada i més guapa en general.
El tema es que al Febrer estare uns mesos fora i no podre actualitzar-la.
Si hi ha algu que entengui una mica d'informatica i vulgui col.laborar a fer la web i portar-ne el manteniment jo li puc donar tota la informació que necessiti sobre passwords per penjarla al servidor i li puc passar totes les fotos i material que tinc.
Gracies
Re: Es busca webmaster per la web del club
Saps que amb mi pots comptar!!! però agrairïa que s'oferís algú més, el motiu no és cap altre que sempre som els mateixos a desenvolupar les tasques del club. Apa animeu-vos que tampoc és tan difícil!!!
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
EI JO FARIA X EL PROBLEMA ESKE PEL 26 D'AQUEST MES PAMXO CAPA SANTACOLOMA DE QUERALT TOTAS LES SEMANES FINS A FINALS DE FREBRER I NOMES ESTARE A CASA ELS CAPS DE SETMANA I NO TINDRE MASA TEMPS
O SENTO
O SENTO
jo no soc soci (encara) pero us podria fotre un cop de ma
Soc informatic i amb experiencia en administracio, programació y adaptació de foros, portals, etc...
Soc informatic i amb experiencia en administracio, programació y adaptació de foros, portals, etc...
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
hola d 9,
feia temps que no passava per aqui, tampoc soc soci però us puc donar un cop de mà, si necessiteu retocs al photoshop o si necessiteu cualsevol gràfic/imatge dels que ja hi han posats (tant els definitius com els muntatges preliminars (.PSD)), la web antiga crec que encara la guardo tb.
M'agrada fer-ho però no es que vulgui la càrrega d'haver-ho de fer, o sigui, si torneu a volguer la meva ajuda, demaneu-la tranquilament.
Siau!
feia temps que no passava per aqui, tampoc soc soci però us puc donar un cop de mà, si necessiteu retocs al photoshop o si necessiteu cualsevol gràfic/imatge dels que ja hi han posats (tant els definitius com els muntatges preliminars (.PSD)), la web antiga crec que encara la guardo tb.
M'agrada fer-ho però no es que vulgui la càrrega d'haver-ho de fer, o sigui, si torneu a volguer la meva ajuda, demaneu-la tranquilament.
Siau!
Jo vaig oferirme a donar un cop de ma per actuialitzar la web pero tit i que tampoc disposo de masa temps hi ha un inconvenient molt important,... no rebo material nou per psar com per exemple al calendari de la temporada, etc....
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
D'acord no tenim webmaster oficial però sí dues persones disposades a donar un cop de mà. Us podrieu repartir la feina entre els dos així mentres no tenim webmaster oficial us treieu feina de damunt. Passeu-me el vostre mail i us començo a comentar i passar documents. No hi ha molt a dir, ni fer, no us espanteu. Fins aviat!!!
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere