Prepareu-vos per la Ruta dels tres cims
+2
Santi_Mtbike
neigüi
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Prepareu-vos per la Ruta dels tres cims
Aquest any tornarem a fer la ruta dels tres cims. En un principi, com que serà la segona edició no canviarem massa el recorregut, intentarem optimitzar algun tram. Això si, més de 100 KM i 2000 de desnivell acumulat no ens els treu ningú, així que ja sabeu, a rodar i entrenar, que la ruta només és apta pels més "machos" d'aquesta banda del francolí.
neigüi- Nombre de missatges : 322
Re: Prepareu-vos per la Ruta dels tres cims
A veure si em poso les piles i puc fer aquest sortida, si més no intentar fer MontRal i Miramar... i a veure si pot caure el Montagut.l
T'he contestat al BTTTarragona ok jordi!
T'he contestat al BTTTarragona ok jordi!
Pels que no vau poder venir l'any passat, la ruta que vam fer va ser aquesta:
[img][/img]
La ruta d'enguany potser tindrà alguna variant però l'essencia serà la mateixa
Aneu-vos preparant
[img][/img]
La ruta d'enguany potser tindrà alguna variant però l'essencia serà la mateixa
Aneu-vos preparant
Veig que fa temps que ningú comenta res d'aquesta ruta que ens espera, suposo que deveu estar entrenant per agafar fondo per acabarla jejejeje.
Ens veiem pels camins!
Ens veiem pels camins!
Va nois, encetem llista oficial.
1- Neigüi
Per cert, si he d'explicar le meves últimes sortides hi ha de tot. Avui he anat a una cursa d'orientació en btt a Roselló (Lleida), la setmana passada em vaig fotre un ceballot de coll... a la roqui, vaig anar a fer ruta per Bràfim...
o sigui una mica de tot i res de bo.
A veure si la gent escriu més!!!!
1- Neigüi
Per cert, si he d'explicar le meves últimes sortides hi ha de tot. Avui he anat a una cursa d'orientació en btt a Roselló (Lleida), la setmana passada em vaig fotre un ceballot de coll... a la roqui, vaig anar a fer ruta per Bràfim...
o sigui una mica de tot i res de bo.
A veure si la gent escriu més!!!!
els cims
ei penya peru k tot vagi de guays.
io suposu k ia u estik esperan aixo dels 3 cims i peru k enguany anari fisicament millor i no patir tan aajaj i poder pujar a montagut damun la bike i no com lany pasat caminan i am la bike al costat.
i x altra banda veure si la gent sapunta mes anar a marxes tipu open natura,challender penedes-garraf i daltres k fan k son molt xules i lambient cullunut i hi ha gent de tots nivells i son entre 30 i 40 km k es poden fer be i els circuits son xulus hi han algunes pujades k es poden fer be i vastans senderons k triumfen oleoeleol.
i re dir x ultim k si hi ha gent k surt x les tardes k u fiki xki i si no me surt feina lu mers segur k mi apunti i aleeeeeeeeeeeeee
io suposu k ia u estik esperan aixo dels 3 cims i peru k enguany anari fisicament millor i no patir tan aajaj i poder pujar a montagut damun la bike i no com lany pasat caminan i am la bike al costat.
i x altra banda veure si la gent sapunta mes anar a marxes tipu open natura,challender penedes-garraf i daltres k fan k son molt xules i lambient cullunut i hi ha gent de tots nivells i son entre 30 i 40 km k es poden fer be i els circuits son xulus hi han algunes pujades k es poden fer be i vastans senderons k triumfen oleoeleol.
i re dir x ultim k si hi ha gent k surt x les tardes k u fiki xki i si no me surt feina lu mers segur k mi apunti i aleeeeeeeeeeeeee
dog- Nombre de missatges : 243
Per tant ja som tres. Una pregunta directa. COM ES POT ESCRIURE TAN MALAMENT?
La veritat és que és un repte llaminer però molt dur per les meves possibilitats. El tinc en ment però m'he de veure bé aquests dos propers caps de setmana.
Quico- Nombre de missatges : 12
Ubicació : Sota la torre petrol
Per cert, jo també repeteixo: "com es pot escriure tan malamanet?"
Quico- Nombre de missatges : 12
Ubicació : Sota la torre petrol