BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RESULTATS COMBINADA A MIRAMAR 2009!!!

2 participantes

Ir abajo

RESULTATS COMBINADA A MIRAMAR 2009!!! Empty RESULTATS COMBINADA A MIRAMAR 2009!!!

Missatge  occam Dl Jun 22, 2009 10:16 pm

Ei gent aquí us deixo el resultats de la combinada,de la gent del club!!!!!

//////////// peonada/////// btt//////// total //////// posició

chemi --- 1h21m29" -- 55m51" -- 2h 17m 20" ----- 18ª
Pep ----- 1h05m47 -- 54m42" ---- 2h 00m 29" -- -- 10ª

per mes info a: www.aaeet.com

Cal dir que el chemi a sortit fà poc d'una lesió... i l'any vinent cuidado eh!!!...... al loro eh!!!!!.... que no estamos tant mal....... ji ji ji... rabbit

També vull remarcar la 1ª posicio del Rakso en la pujada en btt en la seva categoria ,ets un FIERA......nen!!!!!! tal com l'ajut de la familia torres,c penas etc,... que estaven per allí al GR... fotent un cop de mà.

Be gent ens veiem per fontscaldes ,diumenge vinent si al meva dona i mon fill m'ho permeten!!!! aixó està calentet,calentet !!!!

Si no he còrrer cap al paritori ,jo vindré a fotre un cop de mà per alli, al poliesportiu , a coure llangonisses etc....
cherry

see you my friends!!!!!!
occam
occam

Nombre de missatges : 53
Fecha de inscripción : 14/10/2008
Edad : 50
Ubicació : always near mountain!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

RESULTATS COMBINADA A MIRAMAR 2009!!! Empty Re: RESULTATS COMBINADA A MIRAMAR 2009!!!

Missatge  RAKSO_5XC Dl Jun 22, 2009 11:10 pm

occam escrigué:

També vull remarcar la 1ª posicio del Rakso en la pujada en btt en la seva categoria ,ets un FIERA......nen!!!!!! tal com l'ajut de la familia torres,c penas etc,... que estaven per allí al GR... fotent un cop de mà.


OSTIES PEP GRASIES X NOMBRARME AIX KE SEM SALTARAN LES LLAGRIMES DE L'EMOCIO JAJAJAJAJA

(GUARDEUME LLONGANISES!!!)
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 11/06/2008
Edad : 32
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum