PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!!
Ei gent!!!!si no hi ha res de nou jo faré la combinada de Miramar ,però pel vist pocs serem per no dir crec de moment únic que intentaré participar en la combinada,espero que algú mes del club s'animi i poguem fer una mica mes gran de club!!!!
Jo si mes no intentaré deixar el btt Valls i Alt camp en millor posició possible
Ens veiem pajaritoss!!!!!
Jo si mes no intentaré deixar el btt Valls i Alt camp en millor posició possible
Ens veiem pajaritoss!!!!!
occam- Nombre de missatges : 53
Ubicació : always near mountain!!!!
Re: PEONADA+BTT= COMBINADA A MIRAMAR!!!!!
MITAL EL PAJARU KE AIR MEL VAIG TROBAR ENTRENANT-SE PER LA KOMBINADA JAJAJJAJA
LLASTIMA JO NO PODRE PARTICIPAR AL FINAL
LLASTIMA JO NO PODRE PARTICIPAR AL FINAL
A mi m'agradaria fer la caminada, es l'unica cosa pel que em veig preparat enguany, pero ves per on seré fora,...
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Jo aniré amb la btt. Ja l'estic alleugerint. Treure tots els tornillos no imprescindibles. Escursaré els cables de canvi i treuré els frens, que per pujar no calen. I el més important, posaré ubertes de carretera i treuré el seient. BANZAI!!!
Per cert, seria interessant fer una combinada pujada+megavalanche amb càlcul del temps proporcional a la durada. Ja ho calcularé d'amagat
Per cert, seria interessant fer una combinada pujada+megavalanche amb càlcul del temps proporcional a la durada. Ja ho calcularé d'amagat
neigüi- Nombre de missatges : 322