BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pedalada del Segre 2009

4 participantes

Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty Pedalada del Segre 2009

Missatge  GasAttack Dj Ago 27, 2009 2:18 pm

Avui m'he informat i he vist que es fa el 20 de setembre, es a dir, d'aqui a no res i fins i tot abans de la d'Alcover.

Jo segurament hi vagi amb un company, a fer el circuit A, si consegueixo convence'l per fer el B igual ho intentem, pero casi segur que anirem a lo facil.

Hi anirà algu mes de vosaltres?

http://www.pedaladadelsegre.com/recorreguts.htm

Salut
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty pedalada del segre

Missatge  dog Dv Ago 28, 2009 2:39 pm

io si puk vindre tambe pero a mi magraden els reptes i fare la llarga ajaja a sufrir sa dit ahahahah i segurament vindra algun amik mes uooooooooooo saluts del lokuuuuuuuuuuuuuuuuuu

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty Re: Pedalada del Segre 2009

Missatge  GasAttack Dl Ago 31, 2009 11:32 am

Ja estic inscrit! au!
Al final farem el circuit B, 41kms amb 900mts mes o menys,...

Si algu s'anima, ja ho sap Wink
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty Re: Pedalada del Segre 2009

Missatge  GasAttack Dt Set 15, 2009 2:09 pm

Ja s'acosta,.... ningu s'anima?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty Re: Pedalada del Segre 2009

Missatge  palz Dc Set 16, 2009 11:06 pm

Bones,
Jo si que vull anar, com podem quedar?
Jo m'inscriuré el mateix dia.
Crec que el mitja el puc fer.
palz
palz

Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 30/01/2008
Edad : 44
Ubicació : El Pla de Santa Maria

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty Re: Pedalada del Segre 2009

Missatge  GasAttack Dc Set 16, 2009 11:42 pm

palz escrigué:Bones,
Jo si que vull anar, com podem quedar?
Jo m'inscriuré el mateix dia.
Crec que el mitja el puc fer.

jo vaig amb un company, segurment amb el seu cotxe pq el meu el necesita la dona,... si no tens cotxe puc mirar si encara li cap una altra bici al cotxe. I si ja tens medis per anar-hi doncs ja quedarem, he de mirar horaris i tal
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty Re: Pedalada del Segre 2009

Missatge  GasAttack Dv Set 18, 2009 12:44 pm

Mos mullarem, mos mullarem,... la lalalalalalalalaaaaaaaa! cheers cheers cheers

Pedalada del Segre 2009 Tempsponts

scratch scratch
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty Re: Pedalada del Segre 2009

Missatge  palz Dv Set 18, 2009 7:32 pm

Així dons porto jo la fragoneta.
Quedem tu i el teu companya a les 6:15 a la parada de Bus, i x mi ens podem quedar x allí a dinar.
I lo del temps hem fa més por que fasi vent o fred que no pas l'aigueta.

http://www.eltiempo.es/ponts.html
palz
palz

Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 30/01/2008
Edad : 44
Ubicació : El Pla de Santa Maria

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty Re: Pedalada del Segre 2009

Missatge  BlackJou Dl Set 21, 2009 3:42 pm

Q tal? Qui hi va anar? Us vau mullar? una petita crònica...
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty Re: Pedalada del Segre 2009

Missatge  GasAttack Dl Set 21, 2009 4:24 pm

Pos vam anar-hi tres canelus: l'Ivan Palacios, el Ruben Carregalo i jo, i al final no va ploure, vam tenir un dia collonut!. Sortiem a aixó de les 6:30 passades de Valls direcció Ponts. vam arribar d'hora i vam tenir temps d'anar a buscar els dorsals amb tranquilitat (on ens vam trobar el el sr. Pollo, jo nomes el coneixia de vista) i anar a fotre un bebercio abans de posar-nos a la feina. FIns i tot alguns vam estirar una micona pq no ens enganxes amb els pixats al ventre pero no tothom hi va dedicar massa temps.

Abans de les 9 ja estavem dins del meollo esperant el "pistoletassu" de sortida quan vam veure a un altre persona amb l'equipació del BTTValls,... era l'Enric Compte que hi va anar amb uns companys del seu poble (L'Espluga pot ser?). En fi, a les 9 amb força puntialitat el sr. batlle de POnts, despres d'un breu discurset, va fer voleiar la senyera en senyal de l'inici de la prova. Vam sortir pel mitg del grup, amb tranquilitat pq ens esperaven 40 kms completament desconeguts per nosaltres. EL Ruben i jo vam anar fent amb la nostra marxeta pero l'Ivan estava tenin problemes musculars,... si ho heu endevinat, ell es qui no va dedicar prou esmero a estirar abans de començar. Així que despres d'esperar-lo unes quantes vegades i tornarse a quedar vam decidir que ja l'esperariem a l'avituallament al km 12.

En un primer pas per Vilanova de l'Aguda va començar el "festival" un primer collet per un camí estret i trillat on alguns (el Ruben) van tenir sort de pillar una bona roda i no posar peu a terra pero d'altres no paravem d¡entrepussar amb gent que perdia l'equilibri fins al punt que em vaig contagiar i alguna que altra paletada vaig cometre. Era una pujada curta i fins que en el tram final,...... peatge!!! Tal i com passa en moltes marxes multitudinaries va arribar el moment del tap, i es que 800 persones intentant entrar al primer senderó de la jornada no es "moc de pav". Vam estar en un tap de gent durant gairebe 20 minuts, avançant molt poc a poc i la veritat es que va ser tota una llastima pq el sendero on estavem era força bonic i fer-lo a peu em rebentava. De mica en mica veiem com el tap s'anava disolvent i per sort va coincidir amb la baixada cap al segon pas per Vilanova de l'Aguda que es on es trobava el primer avituallament del dia. Una trialera facileta en un primer tram pero força complicada pel mig pero molt divertida, ens feia arribar a la zona poliesportiva del poble. Vam estar gairebe 15 minuts esperant a l'Ivan pero no venia, li vaig fer un parell de trucades pero no l'agafava, vam decidir anar tirant pq ens estaven refredant i tot just va ser arrencar i fer encara no 500mts vaig rebre una trucada al mobil. Era l'Ivan que acabava d'arribar a l'avituallament. De mutu acord vam decidir d'anar tirant i que ja ens trobariem a la següent parada.

Dit i fet, ens disposavem a fer el segon coll de la ruta, el punt mes alt del perfil i la pujada mes llarga. per sort era una pujada lleugereta, i vam anar podent recuperar posicions adelantant a força gent a la pujada, cosa inedita tant en el RUben com en mi, que sempre habiem sigut rebasats per altres en les pujades Cool Encara no a dalt de tot s'acabava la pista i començava un senderó 100% ciclable pero un pel costa amunt pero molt divertit que ens portava a una nova trialera aquesta un pel mes tecnica que la primera. La vaig aconseguir fer tota sencera a pesar de la gent que la estava fent a peu i que anava trobant. El RUben al no tenir tanta tecnica baixant, la va haver de baixar a peu. Al cap d'avall de la trialera em vaig esperar a que arribés i rependre la marxa. Una baixada llarga i agradable per pista que ens portaria a la tercera ddificultat de la jornada, la pujada a no se quin cony d'ermita. Allí vaig veure baixar tots els sans, no se si vaig forçar massa en l'anterior pujada o que pero vaig tenir un baixón de la ostia, tocava pujar amb tota la cavalleria, plat petit, pinyó gran i a patir fins arribar a l'ermita que es on hi havia el segon avituallament..... Vaig arribar a dalt que no sabia on era. Vaig girar el cap i vaig veure el cenentiri de l'ermita¡,.... CULLONS QUE ALENTADOR!!! Un cop menjats i begut vam decidir de rependre la marxa ja que no sabiem si l'Ivan tardaria molt en arribar o que i no voliem refredar-nos. Tot just anar a buscar les bicis i va apareixer fresc com una rosa el cabró!! Ens vam esperar una estoneta a que prengués algo i vam rependre la marxa.

Despres de l'ermita tocava la millor trialera de la jornada, vaig tenir una bona roda a seguir pq en aquell cas l'Ivan es va posar a davant i em vaig limitar a seguir-li la traçada. M'ho vaig passar pipa!! Anava molt confiat en mi mateix en la baixada i feia tallats i rampes que ni m'hagues imaginat. Una primera part de la trialera amb un toc de Pollo, un tipus de senderó molt semblant i força tecnic, almenys per mi. Ens vam parar a mitja trialera a esperar el Ruben (si algu ha vist les fotos que he penjat al facebook del "mestre de les trialeres", es en aquest moment on les vam fer jejeje,....). Un cop reagrupats vam prossefguir aquesta vegada la trialera continuava força mes facil i rapida, pero amb alguna que altra sorpresa.

A dalt a l'e4rmita ens van dir que quedaven un parell de repetxons i dit i fet, al sortir de la trialera pista i amunt fins a una carretera asfaltada, tambe costa amunt. Nomes va ser un tram en carretera i vam tornar a agafar un cami cap a dretes que ens portava per sota la C-14 (sentiem els cotxes i tot), un senderó dels rapids i molt divertit on l'Ivan va tornar a encapçalar la comitiva i badant badant a veure si veniem tots a darrere es va desviar de la traçada i cap als matolls! jejeje,... si es que no es pot apartar la vista del cami xec! El Ruben en aquest senderó tambe es va quedar una mica enrere. Vam anar tirant l'Ivan i jo fins que vam veure que faltava molt poc per arribar a POnts i vam decidir esperar al Ruben per entrar els 3 junts i així va ser. Vam entrar els 3 al cap de 3hores y 58 minuts d'haver sortit.

En realitat el temps de marxa va ser de 3:02, pero clar entre parades, embussos i demes, ens en vam anar a petar a les 4hores. Pero vaja una ruta collonuda, ben indicat tot en tot moment i un ambient de luxe. De ben segur que l'any que ve hi torno i espero que sigui amb mes gent del club!

Salut

PD: toma totxo!!!! jejeje.... Estic a l'espera de les fotos que vam fer amb la camara del Ruben. Ja les penjaré quan les tingui
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty Re: Pedalada del Segre 2009

Missatge  BlackJou Dl Set 21, 2009 9:18 pm

T'has quedat a gust eh!!!! molt bona crónica. Si vau fer fotos les podem penjar al Vallenc junt amb una crònica més breu. Passa'm crònica i foto i el divendres, si vols, estarà al Vallenc.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada del Segre 2009 Empty Re: Pedalada del Segre 2009

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum