Sortides per nivell inicial
5 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
iniciació
Doncs sí que tenia pensat anar-hi, vaig enredar a ma germà l'altre dia hehe. El que amb tanta gentada serà difícil trobar-nos, però suposo que anireu amb l'equipació vostra, fins i tot potser la organitzeu i no m'he empanat!
En fí, tampoc conec exactament als tres que m'heu contestat! que per cert, gràcies per l'acollida! si no m'apunto no serà per falta de ganes, sinó per vergonya. Que començo de 0! només tinc una pobre bici de fà 15 anys (no és dolenta però sí vella) i motivació, res d'entreno ni d'experiència :S. Si teniu paciència...doncs ja veurem! jaja
Ens veiem demà!
En fí, tampoc conec exactament als tres que m'heu contestat! que per cert, gràcies per l'acollida! si no m'apunto no serà per falta de ganes, sinó per vergonya. Que començo de 0! només tinc una pobre bici de fà 15 anys (no és dolenta però sí vella) i motivació, res d'entreno ni d'experiència :S. Si teniu paciència...doncs ja veurem! jaja
Ens veiem demà!
Alba- Invitat
Re: Sortides per nivell inicial
Jo no portaré la roba del btt valls, ja q de moment no en tinc. Portaré un maillot amb tons de verd i tinc una orbea negra... ja sé que és una mica complicat... hehe
A veure si ens veiem!
A veure si ens veiem!
rosa- Nombre de missatges : 73
Ubicació : Valls
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum