camins de l'Alt Camp: la grip
3 participantes
camins de l'Alt Camp: la grip
Camí de baixada que s'agafa desde les antenes de Miramar, hem de baixar per la entrada del "Yeti", és un camí de cabres ple de pedrots.
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=527035
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=527035
Editat per darrera vegada per Dani el Ds Set 12, 2009 1:44 pm, editat 1 cop en total
Re: camins de l'Alt Camp: la grip
Potser q t'hagis equivocat de link? Veig el teu album de la marin jeje
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
Re: camins de l'Alt Camp: la grip
macagun la puteeee!!!! Ara m'acabo de fixar enn una cosa....
No se qui em va dir que La grip era facil,... cullons!! Es ben be un cami de cabres,... no hi ha hagut manera de fer cap tross amb bici, nomes el principi del yeti (tret de les 2 o 3 rampes mes dretes i brutes) i el tros de pista fins a enllaçar amb La Grip. A partir d'alli i fins a la Mare de Deu, tot a pota....
la Mare de deu si que es mes practicable, i l'equirol la primera baixadeta te tela, i no se si la grip del pollastre es tan xungo con la grip, pero no si si m'hi tornaré a fotre per allí
Camí de baixada que s'agafa desde les antenes de Miramar, hem de baixar per la entrada del "Yeti", és un camí de cabres ple de pedrots.
No se qui em va dir que La grip era facil,... cullons!! Es ben be un cami de cabres,... no hi ha hagut manera de fer cap tross amb bici, nomes el principi del yeti (tret de les 2 o 3 rampes mes dretes i brutes) i el tros de pista fins a enllaçar amb La Grip. A partir d'alli i fins a la Mare de Deu, tot a pota....
la Mare de deu si que es mes practicable, i l'equirol la primera baixadeta te tela, i no se si la grip del pollastre es tan xungo con la grip, pero no si si m'hi tornaré a fotre per allí
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls