BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Camins de l'Alt Camp: La grip del pollastre

3 participantes

Camins de l'Alt Camp: La grip del pollastre Empty Camins de l'Alt Camp: La grip del pollastre

Missatge  Dani Dg Set 20, 2009 11:38 pm

Senderó que s'agafa desde les antenes de Miramar, amb molta pedra suelta i alguns esglaons de pedra, la segona part millora i es molt divertida.

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=538053
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Camins de l'Alt Camp: La grip del pollastre Empty Re: Camins de l'Alt Camp: La grip del pollastre

Missatge  BlackJou Dl Set 21, 2009 1:39 am

Ok! T'has tret l'espina del dia de la diada eh!!! jaja Molt més guapo aket que la grip a seques.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Camins de l'Alt Camp: La grip del pollastre Empty Re: Camins de l'Alt Camp: La grip del pollastre

Missatge  Dani Dl Set 21, 2009 7:19 am

doncs si, però vaig punxar just abans d'acabar-se el tros de pedres i la manxa no em funcionava així que el vaig haver d'acabar d fer a peu pq no vaig poder inflar del tot la roda i hagués tornat a fer una llantada.

Fes-hi zoom al final del camí per saber si és aquest o no, ja que ben aprop tb hi ha un altre camí i no sé si es que jo em vaig equivocar.
Dani
Dani

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  GasAttack Dl Set 21, 2009 10:08 am

pero aixó no era el yeti??? quin lio xecs
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  BlackJou Dl Set 21, 2009 3:52 pm

Crec que has passat pel lloc que tocava (quan s'arriba a la pista, cap al final del senderó, s'agafa el de l'esquerra, nse si era aket el teu dubte).

Heus ací la necessitat d'el·laborar un plànol de senderons de la Serra de Miramar!!!
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani Dl Set 21, 2009 10:02 pm

gasattack, el yeti tb és troba per alli.

Oliver, a veure si em se explicar... si vols fer el pollo, abans has de fer una baixada que dona just a la carretera, ok?
Doncs la grip del pollastre s'acaba just aqui? o una mica més avall més aprop del restaurant?
Dani
Dani

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  GasAttack Dv Set 25, 2009 9:15 pm

jo segons el que veig als tracks, si se'n diu la Grip del pollastre es pq es una varian quefa cap a l'entrada del pollo, no?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  BlackJou Dc Set 30, 2009 8:11 pm

Imagino que vols dir el senderó que baixa des de la pista on s'acaba la grip del pollastre a la carretera. En akest cas no se que contestar-te. Potser que aket senderó sigui part de la grip del pollastre o la connexió amb el pollo, m'has descobert!! nse. Però al track s'acaba on la majoria ho coneixem.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt