BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls

+2
dog
GasAttack
6 participantes

Ir abajo

T'agradaria tenir una jaqueta d'hivern del BTTValls?

Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Vote_lcap88%Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Vote_rcap 88% 
[ 7 ]
Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Vote_lcap12%Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Vote_rcap 12% 
[ 1 ]
 
Vots Totals : 8
 
 
Sondeo cerrado

Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Empty Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls

Missatge  GasAttack Dj Des 03, 2009 12:30 pm

Aquesta es una enquesta per fer un sondeig de la gent que estaria interessada en adquirir una jaqueta d'hivern, windtex o simplement termica (ja es veurà), am els colors del club
El preu rondaria els 50-70€ que es el que acostumen a costar aquest tipus de peces de roba.

Estaria be que us identifiquessiu quan voteu responent aquest missatge i de pas donar la vostra opinió

Apa, a votar!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Empty Re: Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls

Missatge  GasAttack Dj Des 03, 2009 12:33 pm

Jo he votat que SI, ja que ara que arriba el fred de veritat la termica a sota del maillot d'estiu i els manguitos no donen per mes, i em fot rabia haver d'anar a pedalades o a les sortides domingueres sense poder lluir els colors del club

Preferiria una jaqueta bona, encara que hagues de pagat 70€, amb membrana windtex o similar al frontal. Es una peça que pels que no baixem l'activitat a l'hivern ens serà d'una utilitat inmensa
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 46
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Empty jaketes dhivern

Missatge  dog Dv Des 04, 2009 3:26 pm

ei xavi respecte les jaquetes a mi em feien falta x com vam decidi de na ferne enguany pues me ne comprat una x pasar enguany i de cara a lany que si se fan si que estaria interesat i suposu k mes gent tambe i ara x ferne ia es massa tard les tindriem kuan ia no faria fred mmmmmmmmmm ajajaj ala saluts

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Empty Re: Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls

Missatge  BlackJou Dg Des 13, 2009 4:10 pm

A mi em faria gràcia una equipació d'hivern amb els colors del club, però es una equipació cara. Tot i així, he votat q sí.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Empty Re: Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls

Missatge  Dani Dg Des 13, 2009 7:38 pm

veient com ha anat el dia d'avui amb fred, ventet, pluja i neu, he de dir que si, però em fot el preu que tenen
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 47

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Empty Re: Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls

Missatge  occam Dj Des 17, 2009 6:43 pm

Ei jo també voto que SI,tot i així el petit problema o no, es que potser seria important fer aquest sondeig abans de començar el proper hivern,ja que potser la majoria de cara aquest any tots anem mitj servits, i entre la crisi i tal millor deixar-ho pel proper any.
Tot i així penso que seria important fer-ho en un futur inmediat,la veritat es un bona idea !!! Basketball
occam
occam

Nombre de missatges : 53
Fecha de inscripción : 14/10/2008
Edad : 50
Ubicació : always near mountain!!!!

Tornar a dalt Ir abajo

Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Empty Re: Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls

Missatge  Jordi6 Dg Des 20, 2009 11:01 pm

Jo també he votat que sí, tot i que tinc eel del Rosita, una equipació del BTT també m'agradaria.

Salutacions!!
Jordi6
Jordi6

Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 17/01/2008
Edad : 43
Ubicació : Valls

http://www.bttvallsialtcamp.brevehost.com

Tornar a dalt Ir abajo

Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Empty Re: Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls

Missatge  Xabyy Dt Set 14, 2010 12:22 pm

io e intentat votar en el mobil nose si sa votat o no pero io en vui una jaqueta sabeu el preu?i si es pot un culot^^

Xabyy
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls Empty Re: Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum