Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls
+2
dog
GasAttack
6 participantes
Pàgina 1 de 1
T'agradaria tenir una jaqueta d'hivern del BTTValls?
Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls
Aquesta es una enquesta per fer un sondeig de la gent que estaria interessada en adquirir una jaqueta d'hivern, windtex o simplement termica (ja es veurà), am els colors del club
El preu rondaria els 50-70€ que es el que acostumen a costar aquest tipus de peces de roba.
Estaria be que us identifiquessiu quan voteu responent aquest missatge i de pas donar la vostra opinió
Apa, a votar!
El preu rondaria els 50-70€ que es el que acostumen a costar aquest tipus de peces de roba.
Estaria be que us identifiquessiu quan voteu responent aquest missatge i de pas donar la vostra opinió
Apa, a votar!
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
Re: Sondeig per fer jaquetes d'hivern del BTT Valls
Jo he votat que SI, ja que ara que arriba el fred de veritat la termica a sota del maillot d'estiu i els manguitos no donen per mes, i em fot rabia haver d'anar a pedalades o a les sortides domingueres sense poder lluir els colors del club
Preferiria una jaqueta bona, encara que hagues de pagat 70€, amb membrana windtex o similar al frontal. Es una peça que pels que no baixem l'activitat a l'hivern ens serà d'una utilitat inmensa
Preferiria una jaqueta bona, encara que hagues de pagat 70€, amb membrana windtex o similar al frontal. Es una peça que pels que no baixem l'activitat a l'hivern ens serà d'una utilitat inmensa
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
jaketes dhivern
ei xavi respecte les jaquetes a mi em feien falta x com vam decidi de na ferne enguany pues me ne comprat una x pasar enguany i de cara a lany que si se fan si que estaria interesat i suposu k mes gent tambe i ara x ferne ia es massa tard les tindriem kuan ia no faria fred mmmmmmmmmm ajajaj ala saluts
dog- Nombre de missatges : 243
A mi em faria gràcia una equipació d'hivern amb els colors del club, però es una equipació cara. Tot i així, he votat q sí.
BlackJou- Admin
- Nombre de missatges : 391
Ubicació : Someday Anywhere
veient com ha anat el dia d'avui amb fred, ventet, pluja i neu, he de dir que si, però em fot el preu que tenen
Ei jo també voto que SI,tot i així el petit problema o no, es que potser seria important fer aquest sondeig abans de començar el proper hivern,ja que potser la majoria de cara aquest any tots anem mitj servits, i entre la crisi i tal millor deixar-ho pel proper any.
Tot i així penso que seria important fer-ho en un futur inmediat,la veritat es un bona idea !!!
Tot i així penso que seria important fer-ho en un futur inmediat,la veritat es un bona idea !!!
occam- Nombre de missatges : 53
Ubicació : always near mountain!!!!
Jo també he votat que sí, tot i que tinc eel del Rosita, una equipació del BTT també m'agradaria.
Salutacions!!
Salutacions!!
io e intentat votar en el mobil nose si sa votat o no pero io en vui una jaqueta sabeu el preu?i si es pot un culot^^
Xabyy- Invitat