BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Destrossa a Miramar

2 participantes

Destrossa a Miramar Empty Destrossa a Miramar

Missatge  narco Dl Gen 18, 2010 8:35 pm

Hola companys!
Avui he sortit per miramar, la idea era pujar per la selva i baixar a Valls empalmant pollos i mineta pero no he pogut, una altre vegada pins caiguts i trencats tallant el pas, quina putada!!!!
Al pujar per la selva ja he vist algún pi trencat hi he pensat, que segurament algun sender/cami estaria afectat, dit i fet....
Quan he sigut a dal a miramar he baixat pel cami esfaltat fins al centro reto i alli he agafat el cami que empalma amb yeti, però ja no he pogut ni arribar al yeti, allí la destrossa era important. He tingut de girar, he baixat fins a la carretera i he tirat amunt fins agafar l'esquirol aquest l'he pogut fer bé, bueno bé bé no, despres de les passarel.les hi havia la punta d'un pi invadint el cami, però allí no preocupa ja que hi ha poca feina en deixar-ho bé, he fet els peraltes i també bé fins a fonscaldes, allí ja tenia pressa i no he pogut parar a miarar el bosquet dels peraltes a on hi han els tres salts, pero crec que algo hi haurà perque aquell bosquet a pillat una mica, he vist pins per terra.
I per últim puc dir que pollo 2ona part i mineta gracies ha déu estan en un estat inmillorable, gracies a les ultimes pluges.
Jo no se l'estat general del bike park miramar, no se si ha quedat molt afectat, estaria bé que ha mesura de que la gent ho anés comprovant o anés informant en aquest post, i l'altre cosa és...., ens els camins forestals ja si ficarà remei, administracions, veins, etc, però que passarà amb els senders nostres tan estimats que tans bons moments ens fan passar, havia passat alguna altre vegada aixó?
La veritat, com he dit no se com estaràn en general però feia molt mala pinta, esperó equivacar-me, pero arreglar-los portarà molt curro. Jo m'ofereixo per si em de fer alguna cosa entre tots.
narco
narco

Nombre de missatges : 19

Tornar a dalt Ir abajo

Destrossa a Miramar Empty Re: Destrossa a Miramar

Missatge  RAKSO_5XC Dl Gen 18, 2010 11:39 pm

hola gent ya sabeu que pel tema de motoserrista no hiha kap problema que stic yo disponible jajaja

ya direu algo!
RAKSO_5XC
RAKSO_5XC

Nombre de missatges : 284
Ubicació : puigpelat

http://www.fotolog.com/btt_xc

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt