ATENCIÓ!!! esmorzar del club
3 participantes
Pàgina 1 de 1
ATENCIÓ!!! esmorzar del club
ATENCIÓ!!!!
Un cop feta l'assemblea general de socis, una de les propostes amb millor acollida ha estat la de fer un esmorzar de trobada entre tots els btteros vallencs, facin rally, dh, enduro, bmx,...La proposta ha estat de fer la primera edició a Fontscaldes, posant dia i hora per quedar a esmorzar, i que tothom faci el que vulgui abans i després, però que es guardi la gana per l'estona del mig.
Doncs apa, ja podeu proposar dia i hora, i evidentment el menú.
Jo per començar el tema proposo el diumenge 27 d'abril a les 11 del matí al pavelló de fontscaldes.
Un cop feta l'assemblea general de socis, una de les propostes amb millor acollida ha estat la de fer un esmorzar de trobada entre tots els btteros vallencs, facin rally, dh, enduro, bmx,...La proposta ha estat de fer la primera edició a Fontscaldes, posant dia i hora per quedar a esmorzar, i que tothom faci el que vulgui abans i després, però que es guardi la gana per l'estona del mig.
Doncs apa, ja podeu proposar dia i hora, i evidentment el menú.
Jo per començar el tema proposo el diumenge 27 d'abril a les 11 del matí al pavelló de fontscaldes.
neigüi- Nombre de missatges : 322
Re: ATENCIÓ!!! esmorzar del club
Un que s`apunta.Bè la data.
Bob Haro- Nombre de missatges : 127
Re: ATENCIÓ!!! esmorzar del club
Beee, un que s'apunta! Un esmorzar del club no es pot deixar escapar! Estarà molt be perquè ens ajuntarem tota la fauna del mountain bike, des dels mes "radikals" fins als mes classics.
La data em sembla perfecta!
La data em sembla perfecta!