Revitalitzar el Foro
+2
rosa
Dari
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Revitalitzar el Foro
Bona tarda
Ja se que actualment les xarxes socials, bé diguem-ne facebook o twiteer, es el que es porta i es el que està de moda perquè permet "intimar" enteneu-me bé, mes amb la gent i convidar-ne d'altres, etc... però per a mi, digueu-me clàssic, m'agrada mes el foro ...
Penso que l'hauríem de revitalitzar una mica i tornar-hi a escriure i a fer- hi les "quedades" del diumenge o el que sigui, no se, que en penseu?
salut
dari
Ja se que actualment les xarxes socials, bé diguem-ne facebook o twiteer, es el que es porta i es el que està de moda perquè permet "intimar" enteneu-me bé, mes amb la gent i convidar-ne d'altres, etc... però per a mi, digueu-me clàssic, m'agrada mes el foro ...
Penso que l'hauríem de revitalitzar una mica i tornar-hi a escriure i a fer- hi les "quedades" del diumenge o el que sigui, no se, que en penseu?
salut
dari
Dari- Nombre de missatges : 47
Ubicació : En algun lloc de la font de la manxa!!!
Re: Revitalitzar el Foro
És el costum que hem agafat, intentaré passar-me per aquí més sovint, trobo que tens raó... encara que crec que les sortides que es van fent, es van publicant per aquí tb, no?
rosa- Nombre de missatges : 73
Ubicació : Valls
Les sortides habituals de diumenges aqui no se'n sent a parlar, de qui hi hanirà o on s'anirà és habitual els comentaris al facebook.rosa escrigué:encara que crec que les sortides que es van fent, es van publicant per aquí tb, no?
Aqui al foro s'ha implantat el costum de posar les sortides oficials del calendari del club.
Personalment entenc que les xarxes socials estan a l'ordre del dia per a posar-se en contacte els uns amb els altres, per això entenc que el feu servir. Però per altra banda, a mi no em complau i per això no l'utilitzo com MOLTA altra gent, per no parlar ja de gent més gran que s'atreveix a entrar a internet però que una xarxa social se li pot escapar del seu entendre.
Per tot això, a veure si entre tots els que poguem, podem fer que no defalleixi aquest fòrum que havia tingut uns bons moments de salut comunicativa.
salut i pedals!
intentarem posar-ho tot per aqui tambe
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
GasAttack escrigué:intentarem posar-ho tot per aqui tambe
això mateix!
rosa- Nombre de missatges : 73
Mooooooolt d'acord!
neigüi- Nombre de missatges : 322
EH! NEIGÜI!
No sabia pas lo del genoll, que t'ha passat?
Ah la teva bici està agant pols , tu revitalitza el forum i deixa'm que jo revitalitzi la teva bici, ok?
No sabia pas lo del genoll, que t'ha passat?
Ah la teva bici està agant pols , tu revitalitza el forum i deixa'm que jo revitalitzi la teva bici, ok?
Doncs em vaig trencar el creuat i el menisc l'1 de juliol, i en tinc per dies. La blanqueta li vaig deixar a mon germà perquè no agafés pols i em penso que encara n'agafa més. Si vols la scott, passa i la vas a esbravar.
En fi, a veure si la setmana que ve començo a fer pisina i btt estàtica (modalitat de bici estàtica mentre llegeixes el solobici).
Mentre, mnteniu els senderons nets passant-hi de tant en tant.
En fi, a veure si la setmana que ve començo a fer pisina i btt estàtica (modalitat de bici estàtica mentre llegeixes el solobici).
Mentre, mnteniu els senderons nets passant-hi de tant en tant.
neigüi- Nombre de missatges : 322
Això està fet. Ja anirem informant de les sortides, pedalades, activitats fora de calendari
Salut!
Salut!
Campa- Nombre de missatges : 33
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum