Preparació per una possible ruta per Bràfim
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Preparació per una possible ruta per Bràfim
13/03 -> Molta calor a l'inici...
Avui el Jordi "ViCe" i jo hem anat de Valls a Bràfim i allà hem intentat traduir el circuit del Cross, Canicross...bé com es digui jeje d'un mapa que tenia ell...El circuit és d'uns 14 km aproximadament...nosaltres n'hem fet uns quants més perquè ens hem equivocat en poques ocasions som bons mapa-orientadors
Després, tornada a Valls amb un aire gelat...
Al final ens han sortit 36,8 km...una ruta ràpida i per descongestionar les cames jeje Han estat dues hores i mitja...però amb moltes parades degudes a anàlisi del mapa sobre quin camí havíem d'agafar...i per les mini-parades per estirar i menjar una mica jeje
Bé gent us deixo tres fotos que les he fet amb el mòvil...són de mala calité... però, què li vols fer
P.S.: si algú té pensat fer alguna ruta aquest que ho digui
Avui el Jordi "ViCe" i jo hem anat de Valls a Bràfim i allà hem intentat traduir el circuit del Cross, Canicross...bé com es digui jeje d'un mapa que tenia ell...El circuit és d'uns 14 km aproximadament...nosaltres n'hem fet uns quants més perquè ens hem equivocat en poques ocasions som bons mapa-orientadors
Després, tornada a Valls amb un aire gelat...
Al final ens han sortit 36,8 km...una ruta ràpida i per descongestionar les cames jeje Han estat dues hores i mitja...però amb moltes parades degudes a anàlisi del mapa sobre quin camí havíem d'agafar...i per les mini-parades per estirar i menjar una mica jeje
Bé gent us deixo tres fotos que les he fet amb el mòvil...són de mala calité... però, què li vols fer
P.S.: si algú té pensat fer alguna ruta aquest que ho digui
Re: Preparació per una possible ruta per Bràfim
Albert escrigué:nose si es veuen les fotos...cagon xD
Setmana santa la tinc lliure, si voleu us ensenyo el circuit encantat, però hi ha un tros que haureu de caminar jejej.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum