BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

+4
GasAttack
dog
onderrocs
neigüi
8 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  neigüi Dg Feb 27, 2011 10:01 pm

Ja sabeu que al rei del senderó 2011 van venir uns xavals del BTT Xiulets que ens van explicar aspectes interessants de la zona del Pont del Diable-El Catllar etc. Avui hem sortit una estona per Poblet i m'han comentat que diumenge que ve ens faran de guies per la zona. La sortida serà des de Sant Ramon i consistirà en anar empalmant senderons, que no tenen molt de desnivell però si que tenen bastanta continuitat.
Tenen també una zona de fustes frikis pels més agosarats, però sempre amb alternativa.
Qui s'apunta diumenge 6 de març a la sortideta?
És molt a prop i alhora força desconegut, pel que penso que és interessant recollir amb atenció l'oferiment d'uns guies molt amables i que es coneixen la zona a tope.
Per cert, apte a tots els nivells. No sé encara l'hora d'inici.
Apa, obro llista:
1.- Jo
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  onderrocs Dg Feb 27, 2011 10:40 pm

Molt interessant!!!! m'apunto:

1.- Tu
2.- Jo
Wink

Per cert, tu aniràs amb blanqueta?
onderrocs
onderrocs

Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 10/02/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  neigüi Dl Feb 28, 2011 12:25 am

Jo amb la blanqueta, que sinó s'encabrita al garatge si no la passejo.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty sortida x tarragona fiuuuuuuu

Missatge  dog Dl Feb 28, 2011 12:52 am

io mi apuntu a la voz de ar ajajja molara anar a coneixe tot allo i tan aprop val lapena oleeeeoleeeeeeee ajajjaja

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  GasAttack Dl Feb 28, 2011 11:20 am

el diumenge 6 de març fem la calçotada del 19é aniversari del club.
Confio que com a minim vingueu al dinar,...
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty sortida pels senders de tgn uooooo

Missatge  dog Dt Mar 01, 2011 1:33 pm

ei mateus lhora lhora que em de quedar ajaja que tik dels nervis x anar a fer un tomb x allir ajaja a fer algu diferent uoooooooo io a la calçotada no no vindre numes x un motiu que ia ets deus imaginar ala saluts del lokuuuuuuuuuuu

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  GasAttack Dt Mar 01, 2011 7:16 pm

dog escrigué: io a la calçotada no no vindre numes x un motiu que ia ets deus imaginar ala saluts del lokuuuuuuuuuuu

pos si no me l'expliques no me l'imagino....
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  neigüi Dt Mar 01, 2011 11:35 pm

Jo no puc anar a la calçotada perquè tinc compromís familiar. Amb la família de la dona no s'hi juga.
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Hem quedat a les 8:30 a Sant Ramon

Missatge  neigüi Dc Mar 02, 2011 12:04 am

Hem quedat a les 8:30 a Sant Ramon. Per tant sortida a les 8 de l'estació de busos.

La direccio es:"Carrer del barranc de comellar"
si no ho teniu clar o no ho trobeu(es dificil)

http://www.viamichelin.es/web/Itineraires?strStartLocid=31NDE1dzYxMGNOREV1TWpnM05EST1jTVM0eU5URTJNZz09&strDestLocid=34MTE1bmxrNjEwMDQxNHBnMTA1Mm80d3VjTkRFdU1UVXpOdz09Y01TNHlORFF5Tmc9PWNOREV1TVRVek16Zz1jTVM0eU5ETTVPUT09Y05ERXVNVFV6Tnc9PWNNUzR5TkRReU5nPT0wdUNhcnJlciBkZWwgQmFycmFuYyBkZSBDb21lbGxhcg==&intItineraryType=1&caravaneHidden=false&vh=CAR&strVehicle=0&itineraryCarType=0&itineraryFuelType=0&isFavoriseAutoroute=false&isAvoidPeage=false&isAvoidVignette=false&isAvoidLNR=false&isAvoidFrontiers=true&dtmDeparture=28%2F02%2F2011&distance=km&devise=1.0|EUR&indemnite=&carbCost=1.3&autoConso=6.8&villeConso=6&routeConso=5.6

la hora de sortida sera a les 9,aixi que haurieu d'estar alli a les 8:30,obrire un post al nostre foro,com avanç y perque puguis obrir un post al vostre foro,seran un 30 km.,plens de senderons y trialeres,aptes a tots el nivells,y cap al final,qui o vulgui tindra "caña" de la bona......

si tens cap dubte ya saps!

neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty sortida senderons pont del diable

Missatge  dog Dc Mar 02, 2011 10:34 am

ei mateus pero a quina hora quedem aki a valls x anar cap allir i quants cotxes em de pendre no se

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  Dani Dc Mar 02, 2011 2:06 pm

dog escrigué:ei mateus pero a quina hora quedem aki a valls x anar cap allir i quants cotxes em de pendre no se
Quim, el mateus en la primera linia posa això:
neigüi escrigué:Hem quedat a les 8:30 a Sant Ramon. Per tant sortida a les 8 de l'estació de busos.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  neigüi Dc Mar 02, 2011 7:38 pm

De moment, a les 8 a l'estació de busos. Jo porto cotxe amb els primers de la llista.
1-neigüi
2- onderocs
3- Artigal
4- Dog
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  Dani Dc Mar 02, 2011 7:45 pm

jo tb vinc, si cal porto cotxe, cap problema. Al meu cotxe hi cap 1 persona més amb la corresponent bici desmontada.
1-neigüi
2- onderocs
3- Artigal
4- Dog
5-Dani
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty sortida senderons de tgn

Missatge  dog Dc Mar 02, 2011 8:01 pm

ei si som akestus mateus porta el teu cotxe i ala meva furgo caben 2 persones si fa falta i les bikes uoooooooo quines ganes de que sigui diumenge hahahahhhahahah ens veiem ales 8 ala parada dels busus no cal dir que puntuals ajajjaj

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty senderons de tgn

Missatge  dog Dj Mar 03, 2011 6:48 pm

oleeeeee i oleeeeeeeeeee diumenge sino canbia els temps tindrem solet que te cagues x disfrutar dels senderons uooooooooooooo a liarlaaaaaaa ajajja

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  neigüi Dj Mar 03, 2011 10:27 pm

Amb els que som la furgo i un cotxe n'hi ha prou.
S'apunta algú més? Sergiiiiiiii? qUE T'HE VIST?
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  neigüi Dv Mar 04, 2011 9:35 pm

1-neigüi
2- onderocs
3- Artigal
4- Dog
5-Dani
6- Admin
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  BlackJou Ds Mar 05, 2011 11:40 pm

1-neigüi
2- onderocs
3- Artigal
4- Dog
5-Dani
6- Admin
7- BlackJou
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  Dani Dl Mar 07, 2011 2:22 pm

wenu nois! després de la super sortida d'ahir us paso el meu material que es poc i dolent, però per a recordar... és increible jajajaja, avui encara porto subidón d'adrenalina només de pensar-hi
SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET 060320116531.th

Salts a les passareles:
http://vimeo.com/20736194
http://vimeo.com/20736740
http://vimeo.com/20737081
Salts al desaigüe
http://vimeo.com/20737229
http://vimeo.com/20737833
http://vimeo.com/20740014


Editat per darrera vegada per Dani el Dl Mar 07, 2011 4:07 pm, editat 1 cop en total
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  GasAttack Dl Mar 07, 2011 3:26 pm

affraid affraid affraid

Vaia uns saltets, no?
Els vau fer tots o nomes va saltar l'Oliver?
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty senders pont del diable

Missatge  dog Dl Mar 07, 2011 3:41 pm

ajaj io en vai intentar i vai caure de cul i desquena ajaj tink la part del cul eskerra adolorida ajaj i nava am la rigida oleeeee i re numes els va saltar loliver x per casi tots els que van saltar naven em bicis de freeride i els que van saltar am bicis enduro vua sino feien topes del darrera poc els i faltava els del btt xiulet suposu k penjaran la meva caiguada i algun video mes uooooooooooooooooo va ta molt be la surtida i el dani am la marin baixan x trialeres ajaj es un crack ahahahhahaahah

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  Dani Dl Mar 07, 2011 5:19 pm

mes fotos al blog dels btt xiulets: http://bttxiulet.phpbb24.com/board/post20103.html#p20103
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty sortida pont del diable

Missatge  dog Dt Mar 08, 2011 8:33 pm

ei dani no podries penjar els videos del bttxiulets ala web del club xke tiu noia manera de pode entrar al seu foro me registrat x no me deix entrar mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm puta merda i segur que surt el videu de la meva caiguda ajajaja

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  Dani Dt Mar 08, 2011 10:17 pm

dog escrigué:ei dani no podries penjar els videos del bttxiulets ala web del club
No han penjat cap video ells, han posat aquestes fotos:
SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Be6ac50e65c4d3ba7ab2c422ead3db51o
SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET 7671920aa27558ee83bf464487113420o
SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET D0cd3518f59ccc3a8677ba5e8711fcaao
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  neigüi Dc Mar 09, 2011 1:54 pm

Sort que no surt la meva cagarrutada!
neigüi
neigüi

Nombre de missatges : 322
Fecha de inscripción : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum