BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

+4
GasAttack
dog
onderrocs
neigüi
8 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET - Página 2 Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  GasAttack Dc Mar 09, 2011 2:58 pm

Impresiona i molt, tant l'alçada com la compresió de les suspensions en la recepció,.... mare meuaaa! quin valor! cheers cheers
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET - Página 2 Empty sortida senderons pont del diable

Missatge  dog Dc Mar 09, 2011 4:06 pm

no se pero el salt mes gran es per fer am bicis com la de loliver de freerider o de dh xke am les enduros x exemple el que salta el salt gran am la bici blanca no parava de fer topes i aixo am bicis denduro no se si es molt bo ajajaj xke el quadre deu de patir força ara el petit del costat si que es pot fer be am bicis enduro uooooooo que putes no han penjat la meva caiguda i me van dir que lhavien gravat ajajaj

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET - Página 2 Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  BlackJou Dc Mar 09, 2011 9:10 pm

A mi m'han dit que si que surt el video del quim en algun lloc... algú sap on?

Cagarrutada... hagués estat pitjor sino et paro el cop, va parir.
BlackJou
BlackJou
Admin
Admin

Nombre de missatges : 391
Fecha de inscripción : 13/01/2008
Edad : 44
Ubicació : Someday Anywhere

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET - Página 2 Empty sortida senderons pont del diable

Missatge  dog Dc Mar 09, 2011 9:39 pm

ajaj ni men recordu si me vas ajudar ajaj mira com estik ajaj encara tink la part eskerra del cul adolorit x sort am bici no em notu dolor uoooooo aps i el coll tambe el tenia adolorit x ia el tink millor ajajaj x buenu tampok men arrepentexu dhaveru intentat ajaj lu k me fot eske de no pillar la bike e perdut un mun i menprenya ajaj haurem de fer mes surtides com akesta x tornar a pillar el ritme ajaj

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET - Página 2 Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  Dani Dc Mar 09, 2011 10:20 pm

Muhahahaha, uffffff veient el video, encara em fa mes mal a mi veient com rodolen les pedres affraid
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303
Fecha de inscripción : 01/05/2008
Edad : 48

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET - Página 2 Empty sortida pont del diable

Missatge  dog Dc Mar 09, 2011 11:09 pm

ajjajaaj vaia titul que man fikat els cabrons ajajja cullons em pensava que es veuria milor mmmmmmmmm al gira la camara ua fet molt rapid i falta el tros que volia veure ajajaj andeleeeeeeandeleeeeeeeeeeeeeeeee

dog

Nombre de missatges : 243
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET - Página 2 Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  rosa Dj Mar 10, 2011 1:18 am

ostres quim, vaia aterrissada! m'ha fet mal a mi! hehe

rosa

Nombre de missatges : 73
Fecha de inscripción : 07/06/2008
Edad : 40
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET - Página 2 Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  GasAttack Dj Mar 10, 2011 11:37 am

Cul massa enrere u la roda de davant t'ha caigut abans d'hora,.....

Vaia aterrissada! jajajajaja!
GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Fecha de inscripción : 06/10/2008
Edad : 47
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET - Página 2 Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  legna Dj Mar 10, 2011 3:02 pm


Dani escrigué:Muhahahaha, uffffff veient el video, encara em fa mes mal a mi veient com rodolen les pedres affraid


Shocked ja m'ho va semblar que eres el kimbo geek

té mala baba el saltet i la recepció está mooolt bruta lol!

res ja veig que us van tractar bé , salutacions a aquesta gent de Valls i ja coinciderem de nouuu!!!

legna
legna

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 10/04/2008
Ubicació : El Vendrell

http://btterusdelvendrell.multiforos.es/

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET - Página 2 Empty Re: SORTIDA A FER SENDERS PEL PONT DEL DIABLE AMB ELS BTT XIULET

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum