Hola....
+2
rabogrossi
Grimbu
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola....
Hola a tots/es,
El meu nom es Jesús, voldria presentar-me , ja que des de fa poc puc tornar a gaudir de la BTT i com no, m’agradaria poder fer-ho, virtualment, amb la gent del poble.
Actualment visc a Terrassa, m’estic recuperant de 3 operacions al genoll i puc donar gracies de poder fer una mica d’esport, solsamènt em deixen fer ciclisme i natació.
Bé no us vull atabalar més, així que, espero poder veure’s aviat en alguna sortida i potser ens trobem en alguna prova de l’Open Natura.
Salutacions
El meu nom es Jesús, voldria presentar-me , ja que des de fa poc puc tornar a gaudir de la BTT i com no, m’agradaria poder fer-ho, virtualment, amb la gent del poble.
Actualment visc a Terrassa, m’estic recuperant de 3 operacions al genoll i puc donar gracies de poder fer una mica d’esport, solsamènt em deixen fer ciclisme i natació.
Bé no us vull atabalar més, així que, espero poder veure’s aviat en alguna sortida i potser ens trobem en alguna prova de l’Open Natura.
Salutacions
Grimbu- Nombre de missatges : 5
Re: Hola....
Anim per aquest genoll!! esperem que no dóni més guerra!! ens coneixem??
rabogrossi- Nombre de missatges : 37
no ho se si ens coneixem, el que si que conec es el Dani, espero que encara tingui la MARIN, jejejeje.
Salut
Salut
uooooooooo
io tambe tink una marin indian fire trail dalumini aja i encara aguanta el dani encara la te x em sembla que si pugues com io se la canviariem uoooooo
dog- Nombre de missatges : 243
Benvingut!
Esperem que quan estiguis millor t'animis a fer una sortideta amb nosaltres per aquestes boniques terres o viceversa, una ruta amb tu per Terrassa.
Salut!
Esperem que quan estiguis millor t'animis a fer una sortideta amb nosaltres per aquestes boniques terres o viceversa, una ruta amb tu per Terrassa.
Salut!
Campa- Nombre de missatges : 33
Ubicació : Valls
oooooooooooootttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JESÚS!!!!!
m'alegra saber alguna cosa de tu, tu tb havies tingut una Marin? la indian fire trail com el dog, o la pine mountain ? renoi ja no m'en recordo, ja començo a xoxejar, la que si recordo és la GT del teu avatar (pels q no ho sàpiguen, la primera o una de les primeres dobles a la nostra comarca), és la teva bici actual?
Si t'apuntes a alguna de l'open natura, posa-la al forum, així sabrem quan i on es celebra, si s'hi anima algú, ens podriem retrobar.
Records a la Maria!! i un petónet pel nen i a la nena!!!!
m'alegra saber alguna cosa de tu, tu tb havies tingut una Marin? la indian fire trail com el dog, o la pine mountain ? renoi ja no m'en recordo, ja començo a xoxejar, la que si recordo és la GT del teu avatar (pels q no ho sàpiguen, la primera o una de les primeres dobles a la nostra comarca), és la teva bici actual?
Si t'apuntes a alguna de l'open natura, posa-la al forum, així sabrem quan i on es celebra, si s'hi anima algú, ens podriem retrobar.
Records a la Maria!! i un petónet pel nen i a la nena!!!!
VENCE O MUEREEEEEEEEEE
Hola Dani & Company,
Que tal? espero que tot molt bé.
Doncs si, jo vaig tenir la Pine Mountain i la GT LTS encara aguanta.
Aquest diumenge 17, estaré a l'Open Natura del Catllar, o sigui que si algú s'apropa per allà ens veurem.
Salut per tots i si voleu venir a fer una ruta per Terrassa sereu benvinguts.
Salut i fins aviat
Que tal? espero que tot molt bé.
Doncs si, jo vaig tenir la Pine Mountain i la GT LTS encara aguanta.
Aquest diumenge 17, estaré a l'Open Natura del Catllar, o sigui que si algú s'apropa per allà ens veurem.
Salut per tots i si voleu venir a fer una ruta per Terrassa sereu benvinguts.
Salut i fins aviat
Per cert....
És possible fer-se amb Roba del Club?
Fa anys vaig ser soci i apart m'agradaria rodar per terres del Vallès amb roba del club del meu Poble.
Salut
Fa anys vaig ser soci i apart m'agradaria rodar per terres del Vallès amb roba del club del meu Poble.
Salut
Grimbu escrigué:És possible fer-se amb Roba del Club?
Salut
La comanda de roba d'estiu ja esta feta pero s'han fet peces de mes per casos així..... si tens talles L,M i crec que XL tambe,.... no tindras problemes per fer-te amb un conjunt de maillot i culotte (i diria que de guants tambe).
Tens intencio de tornar-te a fer soci? Ho dic pq els preus de la roba pels socis son mes baixos.
Salut!
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls
EI jESUS, POTSER VINC I AIXÍ ENS VEIEM D'UNA VEGADA!
no tinc el teu tlf a veure si t'ho comunico per aqui o per facebook més tard!
no tinc el teu tlf a veure si t'ho comunico per aqui o per facebook més tard!
Ei! si q vinc!
On ets a Terrassa o estàs aqui a Valls? Si ets a Valls podriem quedar per anar-hi amb 1 cotxe si és q després no has d marxar ràpid.
Quin recorregut fas?
al web no veig les hores en que es comencen les inscripcions.
Et deixo el meu numero: 679577798
On ets a Terrassa o estàs aqui a Valls? Si ets a Valls podriem quedar per anar-hi amb 1 cotxe si és q després no has d marxar ràpid.
Quin recorregut fas?
al web no veig les hores en que es comencen les inscripcions.
Et deixo el meu numero: 679577798
Wenu! vaya cacau q han muntat a El Catllar, vaya tela de muntatge, ha estat molt bé i ben senyalitzat tot, no com el seu poble veí ( La Secuita, q espero q els vagi b la pròxima q organitzin ).
El Jesús i jo hem anat xino xano tot el ratu i hem fet el cirqüit llarg, l'important aquesta vegada ha sigut poder acabar cosa que hem aconseguit tot i alguns contratemps.
Apa us deixo la única foto q hem fet i desitjar al Jesús que hagi sigut la última vegada que hagi passat pel quiròfonper arreglar-li el genoll (4 o 5 en porta)
El Jesús i jo hem anat xino xano tot el ratu i hem fet el cirqüit llarg, l'important aquesta vegada ha sigut poder acabar cosa que hem aconseguit tot i alguns contratemps.
Apa us deixo la única foto q hem fet i desitjar al Jesús que hagi sigut la última vegada que hagi passat pel quiròfonper arreglar-li el genoll (4 o 5 en porta)
REPTE ACONSEGUIT.....
Hola Dani,
doncs sí, moltes gràcies pel suport al Catllar.
El genoll va aguantar i els quàdriceps desprès de 3 rampes de collons, també, jejeje.
Ara començaré amb rutes de 3/4 hores per agafar una bona resistència i a veure que tal per Tortosa.
Bé, me’n alegro molt de tornar a rodar amb tu i ens veiem aviat.
Salut
doncs sí, moltes gràcies pel suport al Catllar.
El genoll va aguantar i els quàdriceps desprès de 3 rampes de collons, també, jejeje.
Ara començaré amb rutes de 3/4 hores per agafar una bona resistència i a veure que tal per Tortosa.
Bé, me’n alegro molt de tornar a rodar amb tu i ens veiem aviat.
Salut