BTT VALLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pedalada BTT

2 participantes

Pedalada BTT Empty Pedalada BTT

Missatge  Invitat Dv Ago 20, 2010 12:56 pm

Bones

Sabeu alguna cosa de la data de la pedalada a Valls. El dàrrer any coincidía amb la Vall del Glorieta i alguns vàrem tenir que "correr" per arribar-hi silent , espero que enguany no coincideixi amb res

Si sabeu la data o una orientació de la mateixa us agraïré la info...

salut

dari

Nota; p. cert el foro no funciona gaire bé oi?, fà temps que no hi ha missatges nous i em surt quelcom a l'ordinador que no deixa visualitzarlo prou bé.

Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Pedalada BTT Empty Re: Pedalada BTT

Missatge  Dani Dj Ago 26, 2010 7:03 pm

Invitat escrigué:Bones

Sabeu alguna cosa de la data de la pedalada a Valls. El dàrrer any coincidía amb la Vall del Glorieta i alguns vàrem tenir que "correr" per arribar-hi silent , espero que enguany no coincideixi amb res

Si sabeu la data o una orientació de la mateixa us agraïré la info...
la d' Alcover és el 26 de setembre, per a més info aqui: http://webfacil.tinet.org/cca/9376
la pedalada de valls no sé la data.

Nota; p. cert el foro no funciona gaire bé oi?, fà temps que no hi ha missatges nous i em surt quelcom a l'ordinador que no deixa visualitzarlo prou bé.
El forum està una mica en desús perque utilitzen més el facebook on s'hi ha creat 2 grups un de sortides i l'altre de general (ho dic bé?). Al forum hi apareixen imatges d'on està allotjat.
Dani
Dani

Nombre de missatges : 303

http://www.tinet.org/~pfa/dani/dani.html

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  GasAttack Dt Ago 31, 2010 4:00 pm

En realitat nomes hi ha un grup per a les sortides al facebook, el que pasa es que li vam canviar el nom. El forum no te massa visites, ja m'agradaria que no fos aixi, pero que hi farem.... pel que fa a lo de les coses rares que apareixien no se a que es deu. Son coses que passen quan es tenen forums gratuits...

Es cert que la bicicletada va coincidir l'any passat, esperem que enguany no coincideixi.
Dijous vaig al Patronat i ho preguntaré si ja saben la data

GasAttack
GasAttack
webmaster
webmaster

Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo