Pedalada BTT
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Pedalada BTT
Bones
Sabeu alguna cosa de la data de la pedalada a Valls. El dàrrer any coincidía amb la Vall del Glorieta i alguns vàrem tenir que "correr" per arribar-hi , espero que enguany no coincideixi amb res
Si sabeu la data o una orientació de la mateixa us agraïré la info...
salut
dari
Nota; p. cert el foro no funciona gaire bé oi?, fà temps que no hi ha missatges nous i em surt quelcom a l'ordinador que no deixa visualitzarlo prou bé.
Sabeu alguna cosa de la data de la pedalada a Valls. El dàrrer any coincidía amb la Vall del Glorieta i alguns vàrem tenir que "correr" per arribar-hi , espero que enguany no coincideixi amb res
salut
dari
Nota; p. cert el foro no funciona gaire bé oi?, fà temps que no hi ha missatges nous i em surt quelcom a l'ordinador que no deixa visualitzarlo prou bé.
Invitat- Invitat
Re: Pedalada BTT
la d' Alcover és el 26 de setembre, per a més info aqui: http://webfacil.tinet.org/cca/9376Invitat escrigué:Bones
la pedalada de valls no sé la data.
El forum està una mica en desús perque utilitzen més el facebook on s'hi ha creat 2 grups un de sortides i l'altre de general (ho dic bé?). Al forum hi apareixen imatges d'on està allotjat.Nota; p. cert el foro no funciona gaire bé oi?, fà temps que no hi ha missatges nous i em surt quelcom a l'ordinador que no deixa visualitzarlo prou bé.
Re: Pedalada BTT
En realitat nomes hi ha un grup per a les sortides al facebook, el que pasa es que li vam canviar el nom. El forum no te massa visites, ja m'agradaria que no fos aixi, pero que hi farem.... pel que fa a lo de les coses rares que apareixien no se a que es deu. Son coses que passen quan es tenen forums gratuits...
Es cert que la bicicletada va coincidir l'any passat, esperem que enguany no coincideixi.
Dijous vaig al Patronat i ho preguntaré si ja saben la data
Es cert que la bicicletada va coincidir l'any passat, esperem que enguany no coincideixi.
Dijous vaig al Patronat i ho preguntaré si ja saben la data
GasAttack- webmaster
- Nombre de missatges : 555
Ubicació : Valls